Statuen Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Jeg har netopp setopp igjennom en del Reviews på dette spillet, og som stor fan av både FFVII og kingdom hearts så gleder jeg meg virkelig, andre tanker meninger om spillet. (Viss det allerede er laget en slik post fra før av beklager jeg på det sterkeste, jeg fant ingen som dirkete tok for seg Crisis Core) Lenke til kommentar
JRL Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 gleder meg til å prøve crisis core. Håper bare at psp'n fortsatt funker, ikke blitt brukt på en stund. når kommer det ut i norge/europa? Lenke til kommentar
Statuen Skrevet 30. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) Jeg leste en plass at det ville komme til europa med en 68 day count, det var kanskje 4-5 dager siden, jeg har dessverre ingen linker om dette siden jeg ikke husker hvor jeg leste dette, kan prøve å sjekke d opp men det er nok ca 2-3 måneder til Edit: Dato skal være 27/06/2008 Endret 30. mars 2008 av Statuen Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) Fikk dette i posten i går.. og kan bekrefte at det er konge En kombinasjon av bra story, og små kjappe missions som gjør at det er genialt å spille både hjemme og på bussen. Endelig kom grunnen til at jeg kjøpte psp. Endret 30. mars 2008 av tidus2k4 Lenke til kommentar
Statuen Skrevet 30. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2008 du kjøpte den amerikanske versjonen da? vet noen hvor mye en må punge ut for en amerikansk versjon inkl Porto Lenke til kommentar
shaker Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Får det i posten i morgen eller i løpet av uka Lenke til kommentar
Kajo2k Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Jeg betalte vel 450kr via amazon og fikk det 3 dager etter jeg bestilte, levert rett utenfor jobben faktisk. Meget fett spill, bra grafikk og story. Blir avhengig av å gjøre missions etterhvert, og når man runner spillet unlocker man new game+. Og det er jo alltid kult. Ikke runna det selv enda men. Det eneste jeg synes er småkjipt er litt lang loading som kommer ganske ofte her og der, spesielt siden man ikke behøver å gå langt for at en cutscene dukker opp... Nå har jeg den gamle psp'en, så jeg vet ikke om dette er et mindre problem på de nyere. Et av de beste spillene på psp etter min mening, og et must for FF-fans. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Jeg har aldri spilt Final Fantasy før, men kom umiddelbart inn i handlingen i dette spillet. Grafikken og kampsystemet var veldig bra. Det store minuset for meg er save-systemet. Det er å dø er et stort hat. Virkelig. Lenke til kommentar
RevX Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Blir det veldig mye cutscenes og samtaler i spillet? Blir det til at man sitter mye og glaner på skjermen framfor å faktisk spille? Tenker noe ala Kingdom Hearts II her, for der ble det drøyt mye cutscenes etterhvert. Dessuten, er kampsystemet dypt/hvor dypt er det? Lenke til kommentar
Kajo2k Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) Veldig mye cutscenes osv, men også en god del spilling. Er vel 300 missions ellerno som har minimalt med snakking. Kampsystemet er ganske simpelt egentlig. Masse attackmashing med x-knappen, og så heale av og til eller ty til rangespells. DMW-greia er ganske moro da, som er en slags slotmachine som ruller øverst til venstre. Men denne er også automatisk og stort sett random. Så er det materia som man kan styre med. De kan lvles opp, bytte ut de og blande de sammen for å få bedre materia. Edit: Sjekk reviews. Er en god del av de ute nå. IGN og Gametrailers bl.a... bare ikke hør på X-Play sin. Endret 30. mars 2008 av Kajo2k Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Ja! Det er grunnen til at jeg bestilte meg en ny psp idag! Wiiiu! Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 du kjøpte den amerikanske versjonen da? vet noen hvor mye en må punge ut for en amerikansk versjon inkl Porto Kom på rundt 300kr inkl. porto fra www.videogameplus.ca Lenke til kommentar
RevX Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Takk for inntrykk Tror nok jeg står over denne, virker for simpelt og cutscenebasert for min del. Nå har jeg ingen planer om å lese X-play sin omtale, men hva er det de skriver? Lenke til kommentar
Kajo2k Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Nå hater jeg å quote wikipedia, men jeg gjør et unntak denne gangen. With individual scores of 9/9/8/9, Crisis Core received an overall rating of 35/40 points from Japanese gaming magazine Famitsu. IGN gave it 8.5/10, citing its great overall presentation and story. Gamespot gave the game a score of 9/10, praising it's plot, aswell as its overall presentation. Due to this, the game was credited as being one of the "Editor's Choice". X-Play gave it a 2/5 with complaints about the cutscenes, dialogue, gameplay, and plot. Overall, though, Crisis Core received overwhelmingly positive reviews, with an average score of 85 through 17 reviews on Metacritic. Crisis Core sold 350,000 copies in Japan on its release date, including the 77,777 Limited Edition PSP/Crisis Core bundles. Square Enix recently announced that Crisis Core was its best-selling game across all regions from April through September with 710,000 copies sold in Japan. X-Play tar jeg ikke seriøst, rett og slett fordi de ikke fordrar japanske rpg'er... og psp generelt. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Ikke dårlig det.. med unntak av x-play selvfølgelig. Kan jo legge på +1 på disse om man er like FF7 fan som meg i hvertfall, så snitter vi godt Et utrolig hyggelig gjensyn med mange av ff7 characterne, så får vi bare håpe ps3 remake av ff7 kommer snart Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Jeg liker det. Det er et spill jeg kan spille flere ganger med litt mellomrom og neste gang blir det hard for det har ikke vært noen særlig utfordring på normal. Det er vel ikke stort mer å si enn det som allerede står her. Lenke til kommentar
Statuen Skrevet 31. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2008 Hmm takk for svar om å kjøpe Crisis core i utlandet, jeg tviler alikevell på at jeg kommer til å kjøpe det impotert. Venter nok heller til den norske utgivelsen, jeg vurderer også en slik pakke : Crisis core special edition Det ser jo bare dødsfett ut xD Lenke til kommentar
shaker Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Fikk det i dag og det eier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå