Gå til innhold

anntrekk på jobben imorn?


Anbefalte innlegg

hei!

 

Nettop begynt på en jobb som kundebehandler hos canal digital. Lurte på hva jeg bør ha på meg.

Er en av de yngste på jobben og det er noen søte jenter der også :p Har fått god øyekontakt med dem :p så jeg gjerne ikke vil drite meg ut ved å gå med stygge klær.

 

 

Elsker hvit skjorte med lange ermer og slips. Men passer det med dongeri bukse eller bør jeg ha festbukse??

Er det upassende å bruke såpass penklær på jobb??? er jo kundebehandler. Sitter på telefon og prater hele tia.

 

 

ps: Jeg er 19 år gammel gutt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje hakke for formelt for deg, men viss du vil bruke skjorte og slips så er denne kombinasjonen grei og litt casual.

 

Khakifarget chinos (litt løse,àla Fillipa K ss08)

Hvit stripete eller rutete skjorte (slimfit, korte snipper)

Tynt, men ikke for tynt slips

En enkelt cardigan

Enkle lave sko

Lenke til kommentar

Slips er ganske ubehagelig i lengda om du strammer det helt opp, så om du bare skal sitte i telefonen, og aldri faktisk se kunder, tror jeg jeg hadde droppet slipset. Hvordan gikk de andre der kledd da?

En pen dongeri med et ok belte, og en pen skjorte holder lenge i de fleste jobber.

Selv foretrekker jeg skjorter med innsving, men det er jo litt opp til enhver og kroppsform. Selv liker jeg godt skjorter fra Sand og Ricco Vero.

Lenke til kommentar
Slips er ganske ubehagelig i lengda om du strammer det helt opp, så om du bare skal sitte i telefonen, og aldri faktisk se kunder, tror jeg jeg hadde droppet slipset. Hvordan gikk de andre der kledd da?

En pen dongeri med et ok belte, og en pen skjorte holder lenge i de fleste jobber.

Selv foretrekker jeg skjorter med innsving, men det er jo litt opp til enhver og kroppsform. Selv liker jeg godt skjorter fra Sand og Ricco Vero.

 

 

joggebukse, fotballsko og hårbånd.... show them your'e playfull!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...