ZoDz Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) Okey, jeg vil lage min egen nettiside/portfolio/blogg, kjenner en del kompiser om kan koding. Jeg har lekt meg i cs3 nå for å se om jeg kan lage mitt eget design, planen er å ha det simpelt slik at folk enkelt kan navigere seg rundt på siden. Tips til forbedringer? Stor verson: http://flickr.com/photos/zodz/2374399637/sizes/o/ Endret 30. mars 2008 av Zettec Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 - Det heter "portefølje". - Altfor mange hvite linjer. Veldig forstyrrende. - For store kontraster. Hvit tekst med sort border på lys bakgrunn = nei. - Generelt rotete og for mange ting som trekker oppmerksomhet. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 30. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) Det er ikke en direkte border, er der man klikker på bildet man vil se på, skal forsette videre under. De firkantene som er rundt Portfolio, action og 1 tallet skal bort, planen er at de skal bli større når folk ahr valgt den kategorien. Edit, fjerna gamle og la på ny verson. Endret 30. mars 2008 av Zettec Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 31. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2008 Lagt opp den ferdige versonen, mest sannsyneligvis den jeg kommer til å bruke. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Det ble litt flatt. Få inn noen kontraster, eller for eksempel fargelegg knappene. Ellers ryddig og greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå