andreasbey Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Hei! Jeg vil bytte til OneCall fra Netcom Young talk. Men jeg har ca. 500 kr innpå telefonen. Kan jeg ringe inn til netcom kundeservice å stoppe å betale eller få pengene tilbake? Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Det tviler jeg på. De bør brukes opp av deg. Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) EDIT: Må lære meg å lese før eg svarar. Endret 30. mars 2008 av torbjornen Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) Han skriver at han vil bytte fra Netcom til OneCall. Pengene kan man normalt få utbetalt mot et gebyr (50 kr). Har du derimot opparbeidet deg saldoen i løpet av bindingstiden mener jeg å huske at det stiller seg annerledes. Endret 30. mars 2008 av datating Lenke til kommentar
Silverino Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Hovedpunktene ang utbetaling av saldo, hentet fra avtalevilkårene til NC side sider: -Kunden må ta kontakt med NetCom senest 5 måneder etter sletting -Utbetaling gjøres til bankkonto eid av Kunden -Det utbetales ikke beløp under kr 20,- -Det utbetales ikke bonuspåfyll -Utbetaling foretas av NetCom en gang i måneden -De faste fakturabeløp som er innbetalt i avtaletiden utbetales ikke av NetCom -For utbetaling av restsaldo krever NetCom et behandlingsgebyr på kr 50,- som motregnes i Kundens saldo. https://netcom.no/abonnement/youngtalk.html?fane=pafyll Endret 31. mars 2008 av HobbiZ Lenke til kommentar
j-- Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 HobbiZ: ... og det var Netcom sine vilkår. Trådstarter lurer på hva OneCall sine rutiner og vilkår er. Lenke til kommentar
Silverino Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 clvn: Han skriver da at han har NetCom Youngtalk idag, og OneCall har da ingenting med hans nåværende saldo å gjøre... Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Fleire enn meg som må lære å lese før ein svarar. :-) Lenke til kommentar
Silverino Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 sant han har jo en unnskyldning da...det er jo mandag Lenke til kommentar
j-- Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Haha, beklager så mye, HobbiZ. Ser nå at du postet helt relevant informasjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå