Patrol_33 Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Et bilde jeg tok tidligere i vinter. Lurer på om jeg har dratt for hardt i spakene denne gangen?. Justert og konvertert i Bibble og en runde med USM i PSE. Har også eksprimentert med noen nye plugins i Bibble. Bla. Pop Colors. Det er veldig stor kontrast i bildet, så jeg har jobbet med å få fram detaljer i skyggene og trykk i himmelen. Brukt f4 for å teste Tokinaen på full åpning. Hvær ærig no folkens. EOS 350D Tokina 12-24 12mm F/4 1/250 ISO 100 Lenke til kommentar
pederk Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Auu. Stakkars bildet. Dratt alt for hardt i spakene, ja. Det er jo skarpe kanter mellom de blå skyene og gule himmelen. Ton det ned en dose, så blir det mye finere. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Auu. Stakkars bildet. Dratt alt for hardt i spakene, ja. Det er jo skarpe kanter mellom de blå skyene og gule himmelen. Ton det ned en dose, så blir det mye finere. Må si meg enig. Dette ble nok litt i meste laget. Hadde vært moro og sett bildet uten så mye redigering. Lenke til kommentar
nree Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Enig med de to forrige, hadde vært fint å hatt orginalbildet å sammenligne med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå