ak50224 Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) Jeg sitter her og koser meg med litt god gammeldags c++ programering. En NTNU øvingsoppgave. Jeg prøver meg frem kompilerer og kompilerer, men plutselig: Utifra det jeg kaller ingensteder dukker det opp en rekke feil: ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 1>Compiling... 1>main.cpp >c:\users\anders\documents\programering\oving8\oving8\main.cpp : error C2471: cannot update program database 'c:\users\anders\documents\programering\oving8\oving8\debug\vc90.pdb' 1>c:\users\anders\documents\programering\oving8\oving8\main.cpp : fatal error C1083: Cannot open program database file: 'c:\users\anders\documents\programering\oving8\oving8\debug\vc90.pdb': No such file or directory 1>part2.cpp 1>c:\users\anders\documents\programering\oving8\oving8\part2.cpp : error C2471: cannot update program database 'c:\users\anders\documents\programering\oving8\oving8\debug\vc90.pdb' 1>c:\users\anders\documents\programering\oving8\oving8\part2.cpp : fatal error C1083: Cannot open program database file: 'c:\users\anders\documents\programering\oving8\oving8\debug\vc90.pdb': No such file or directory --osv --osv 1>Generating Code... ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- osv. det samme med et bilde er vedlagt. Mulig/sannsynlig at jeg kom borti noe på ett eller annet vis. Men det skjedde evt på en slik måte at jeg ikke aner når/hvordan. Håper dette dette er noe som er flaut enkelt å rette opp, men før jeg har fått det til kommer jeg ikke noe videre på go-oppgaven. Noen som har en idé om hva som kan ha skjedd? -Eller hva jeg kan prøve for å rette det opp? -På forhånd takk. Endret 30. mars 2008 av ak50224 Lenke til kommentar
Giddion Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Du kan prøve å bruke clean i build menyen for så compilere på nytt. Lenke til kommentar
ak50224 Skrevet 30. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2008 Fantastisk! Rebuild solution var tingen. takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå