Gå til innhold

Har en liten C++ case: Cannot open/update program database, bigtaim.

Anbefalte innlegg

Jeg sitter her og koser meg med litt god gammeldags c++ programering. En NTNU øvingsoppgave. Jeg prøver meg frem kompilerer og kompilerer, men plutselig: Utifra det jeg kaller ingensteder dukker det opp en rekke feil:

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

1>Compiling...

1>main.cpp

>c:\users\anders\documents\programering\oving8\oving8\main.cpp : error C2471: cannot update program database 'c:\users\anders\documents\programering\oving8\oving8\debug\vc90.pdb'

1>c:\users\anders\documents\programering\oving8\oving8\main.cpp : fatal error C1083: Cannot open program database file: 'c:\users\anders\documents\programering\oving8\oving8\debug\vc90.pdb': No such file or directory

1>part2.cpp

1>c:\users\anders\documents\programering\oving8\oving8\part2.cpp : error C2471: cannot update program database 'c:\users\anders\documents\programering\oving8\oving8\debug\vc90.pdb'

1>c:\users\anders\documents\programering\oving8\oving8\part2.cpp : fatal error C1083: Cannot open program database file: 'c:\users\anders\documents\programering\oving8\oving8\debug\vc90.pdb': No such file or directory

--osv

--osv

1>Generating Code...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

osv. det samme med et bilde er vedlagt.

Mulig/sannsynlig at jeg kom borti noe på ett eller annet vis. Men det skjedde evt på en slik måte at jeg ikke aner når/hvordan. Håper dette dette er noe som er flaut enkelt å rette opp, men før jeg har fått det til kommer jeg ikke noe videre på go-oppgaven.

Noen som har en idé om hva som kan ha skjedd? -Eller hva jeg kan prøve for å rette det opp?

-På forhånd takk.

post-11708-1206879511_thumb.jpg

Endret av ak50224
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...