Aak1 Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Dette har jeg lurt en del på. På mange "hvordan bli fotograf" guider har jeg sett at mange arbeidsgivere legger vekt på personlighet og særegenhet i bildene til arbeidstaker. Spesielt når det gjelder noe litt mer profesjonelt. Om jeg skal være ærlig så føler jeg ikke at mine bilder reflekterer min personlighet i det hele tatt, og jeg synes dette høres veldig rart ut siden fotografer skal være allsidige og takle alle mulige uttrykk og sjangre. Jeg liker mørke bilder, vil det si at jeg har en mørk personlighet? Jeg vet ikke helt hvor jeg vil med denne posten selv, men kanskje jeg kan starte med å spørre om dere føler at deres bilder har et personlig preg, og at man kan si litt om fotografen ved å se på bildene? Lenke til kommentar
Bherserk Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Jeg tror at mine bilder i hovedsak reflekterer at jeg ikke er spesielt dyktig og erfaren fotograf. Selv om du har en stil du foretrekker og er komfortabel med betyr ikke det at du ikke kan gjøre andre sjange og uttrykk. Og en personlighet som liker mørke bilder trenger ikke nødvendigvis være en mørk personlighet. Uten at jeg har lest alle fotografguidene er det antageligvis litt forskjell på om du skal bli kunst-, mote- eller nyhetsfotograf. Og jeg tror at du ser tydeligere forskjeller etterhvert som du blir en dyktigere fotograf og får mer erfaring selv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå