parleur Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Hjelp! Nå er det blitt scooterføre her i Trøndelag, men jeg får ikke start på scooteren Verken startpedalen eller den elektriske motoren klarer å starte den. Jeg har prøvd flere ganger i løpet av i går og i dag, men nå vet jeg ikke lenger hva som er galt. Bensintanken er nesten tom, men det er nokk besnin liksom. Vet ikke hva som kan være årsaken? Noen forslag? Takker for raske svar, så jeg kan kjøre Lenke til kommentar
CFM Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) Er det lenge siden du har kjørt med den? Les gjennom denne lille veilederen så vil den nok starte igjen http://www.mopedportalen.com/forum/index.p...icle&id=105 Endret 30. mars 2008 av gilera Lenke til kommentar
parleur Skrevet 30. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) Ahh takker!! Nå håper jeg at jeg får start på den uten å sende den til dyr verksted! Hakke kjørt den siden September - Oktober der den har stått i fellesgarasjen og støvet ned. Endret 30. mars 2008 av parleur Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Uhm kondens i tanken/forgasser? Rens de, kjøp ny bensin og prøv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå