Gammal Sokk Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Har ett lite problem. Trenger tilgang til en news server og en smtp server. Når jeg kobler til med Telenor Online kan jeg bruke serverene dems, men på jobb går ikke det ann. så jeg trenger en news server addresse jeg kan bruke og en smtp server jeg kan poste meldinger gjennom. Håper det er noen som kan hjelpe meg! Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Du går inn på http://www.showmyip.com/ og finner ut hvem som leverer nett , så går du inn på deres side og finner den infoen du trenger . Lenke til kommentar
agvg Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Har ett lite problem. Trenger tilgang til en news server og en smtp server. Når jeg kobler til med Telenor Online kan jeg bruke serverene dems, men på jobb går ikke det ann. så jeg trenger en news server addresse jeg kan bruke og en smtp server jeg kan poste meldinger gjennom. Håper det er noen som kan hjelpe meg! Hvis du har et vanlig abonnement hos online kan du logge på news-serveren med ditt ordinære brukernavn og passord. Lenke til kommentar
Gammal Sokk Skrevet 27. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2003 Har ett lite problem. Trenger tilgang til en news server og en smtp server. Når jeg kobler til med Telenor Online kan jeg bruke serverene dems, men på jobb går ikke det ann. så jeg trenger en news server addresse jeg kan bruke og en smtp server jeg kan poste meldinger gjennom. Håper det er noen som kan hjelpe meg! Hvis du har et vanlig abonnement hos online kan du logge på news-serveren med ditt ordinære brukernavn og passord. Har da aldri fått det til mens jeg er oppkoblet gjennom annen leverandør før da... Lenke til kommentar
Gammal Sokk Skrevet 27. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2003 Merkelig... funka med Fattern's L/P men ikke med min, og begge er Telenor Online Pluss brukere... jeje... funker hvertfall... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå