Xaphor Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Hei! Jeg har et veldig stort problem med at den venstre musetasten på PC-en min er VELDIG lite følsom, jeg må trykke VELDIG hardt for at den skal reagere. Jeg bruker "venstrehendt" løsningen som imidlertidg løsning. Jeg håper noen kan hjelpe meg med å få musetasten min tilbake. Noen som kan hjelpe meg? Trenger du mer info? Bare si ifra! Tar imot alle svar med glede! Mvh. Xaphor Lenke til kommentar
Camron Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Skjedde det samme med min Razer, men det var bare snakk om at den rett og slett var blitt ødelagt. Lenke til kommentar
Xaphor Skrevet 30. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2008 Jeg er optimistisk angående denne saken. Så jeg håper det er andre fakta enn akkurat DET! Fortsett å poste. Mvh. Xaphor Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Jeg regner med det er en laptop? Ellers er det jo bare å bytte mus... Men jeg tipper knappen rett og slett er slitt/ødelagt Lenke til kommentar
tormoddf Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Kan ikke se for meg at det betyr noe annet enn at musen er slitt/ødelagt. Evt. har det kommet rusk inni som blokkerer. Om du skal gjøre noe med dette blir det vel å forsøke å åpne den og se, om det er mulig. Ellers blir det nok ny mus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå