Schneiderlin Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) Er ikke sikker på om dette er rett plassen å poste, bare til å flytte den om det er feil Lurte på om noen vet hvor jeg kan kjøpe sånnet bilde: http://eu.art.com/asp/sp-asp/_/PD--1011010...C9E772D8F5D3FAF Det er bare plakat, men har lyst på det bilde innrammet, evt. vet noen hvor de selger den plakaten i butikk eller nettbutikk? For koster noe over 200,- må jeg vel betale toll tar jeg ikke helt feil? Endret 30. mars 2008 av folkvord01 Lenke til kommentar
lilko Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 1. Skriv ut bilde. 2. Print ut 3. Heng på veggen 4. ??? 5. PROFIT! Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 30. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2008 1. Skriv ut bilde.2. Print ut 3. Heng på veggen 4. ??? 5. PROFIT! Hehe, bilde jeg skal ha skal være ganske stort. Lenke til kommentar
lilko Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Du får nesten prøve google, syns jeg har sett det bildet før :S Lykke til da! Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 De selger mange slike bilder på gaten i New York, så det er bare å ta seg en tur dit. ^^ Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 30. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2008 Hehe, tror ikke jeg vil ta turen der for et bilde Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Du kan faktisk få noen ganske greie bilder på møbelkjeder tro det eller ei. Eg har et nattbilde av New York som eg faktisk kjøpte på Bohus, som var ferdig innrammet, og henger i skrivende stund over tven på rommet mitt. Så ta deg en tur innom Bohus, Skeidar, Ikea eller ligenende selv om du ville ha nettbutikk da. Finner nok ikkje noe som er helt likt det der, men er verdt et forsøk, for du finner sikkert noe som er veldig likt. Lenke til kommentar
Ascorius Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Må være mulig å finne et sånt bilde online med meget høy oppløsning. Så kan du bare gå på en kopisjappe å få en voksprint f.eks i stor plakastørrelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå