NothinDoin™ Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) Hei! Har hørt fra forskellige personer at man bare kan formatere/reformatere Vista et få anntall ganger, så må man kjøpe ny Vista CD/Lisensnummer. Er dette sant, og hvis det er, hva er anntallet ganger man kan gjøre det? NothinDoin Endret 30. mars 2008 av NothinDoin Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Høres ut som "forskellige personer" har misforstått. Det finnes ingen Windows versjon som 'brukes opp' ved å reinnstallere mange ganger. Men hvis man velger å kjøpe OEM versjon (som er vanlig) så kan man ikke bytte noe særlig på hardware. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 30. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) Hva er OEM? Edit ; Skal ha MICROSOFT Windows Vista Home Prem 64-bit Norwegian OEM 1pk DVD Endret 30. mars 2008 av NothinDoin Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Lær deg å søke. http://en.wikipedia.org/wiki/Original_equipment_manufacturer Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 30. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2008 I did that, men sjønte 0 ting av d.... Noen med en enklere forklaring på OEM er, og hvorfor jeg nesten ikke kan bytte HW ? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Du kan ikke bytte HW fordi Microsoft har bestemt at det skal være slik. Hele cluet er at man betaler vesentlig mindre for OEM enn for fullversjon. Og da følger det med noen begrensinger på kjøpet. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 I did that, men sjønte 0 ting av d.... Noen med en enklere forklaring på OEM er, og hvorfor jeg nesten ikke kan bytte HW ? her er en enkle forklaring: http://blogs.msdn.com/runez/archive/2007/0...er-avklart.aspx håper dette er nok ? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 31. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2008 Jepp Da har jeg fått vite det jeg vil vite.! Tråden kan stenges hvis en moderator stikker innom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå