stian-hg Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Hei! Har lest HW.nos test av Home Server og er nå i tvil om jeg skal gå for denne løsningen hjemme. Blandt annet ble jeg overrasket av å se at det ble foretatt automatisk partisjonering (se øverst): http://www.hardware.no/artikler/windows_home_server/46945/4 Er det mulig å endre partisjonene etter eget ønske etterpå? Hvis jeg har en PC med 4-5 harddisker som skal brukes med Home Server, hvordan kan jeg da regulere bruken av disse harddiskene? Tenker da på hvor jeg legger backup fra klient-PCene kontra hvor jeg har fildelingsområdet osv. Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 30. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2008 Et tilleggsspørsmål: Kan man i alle tilfeller få tilgang til delte filer på Home Server via fjerntilgang? Må man installere en slags applikasjon på klient PCen man bruker for å fåfjerntilgang til filene? Lenke til kommentar
sgaah Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 For å få en vis innsikt i hva WHS kan tilby av funksjoner kan du lese disse dokumentene.. Du kan jo også lese denne posten. Du finner flere artikkler under Microsoft Home Server katogorien på samme websiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå