Gå til innhold

Smart-tlf til å surfe på nett

Anbefalte innlegg

Produsentene frister med wi-fi tilgang som muliggjør surfing på nett uten å betale skjorta. Men disse tlf, hvordan er det egentlig å surfe på nettsider? Selv om man bruker Opera mini, kan ikke skjønne annet enn at nettsider må bli uhyggelig vanskelige å lese på en så liten skjerm. F.eks. disse modellene fra HTC. Finnes der noen gode bilder som illustrerer hvordan det faktisk er å lese nettsider?

Og hva med hastighet, leser at slike telefoner laster ned svært tregt. Er dette et stort problem?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man har selvsagt bedre oversikt med en pc. Men jeg syns at de fleste sider funker fint.

Det jeg savner, er en nettleser som støtter flash. Men det kommer snart det og :D

Jeg syns det er behagelig med pda ihvertfall.

Jeg har kun en tytnII, og er glad den har et eget tastatur.

Teksten fra nettsidene blir alltid tilpasset skjermen, så å lese på nettet går fint.

Du finner sikkert videoer på youtube som viser hvordan det blir.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Jeg har en htc p3300, og synes surfing går så tregt at det er helt ubrukelig. Dette gjelder både når jeg surfer på GPRS og på WLAN.

Lenke til kommentar

Siste verson av opera for wm5/6 (ikke opera mini) gir deg en fullverdig "nettopplevelse" ( < merkelig ord..) Ikke går det tregt heller. min tytnII laster vg nett på noen sekunder. Skrev ikke amobil om opera her for noen uker siden?

Om det er vanskelig å lese. Nei. Opera gir deg først hele siden i displayet. deretter dobbelklikker du på det du vil zoome inn på. når du er ferdig dobbelklikker du på nytt og opera zoomer ut igjen.

Men å surfe med explorer som følger med på telefonen kan du bare glemme. DET går tregt det. Men det gjelder jo uansett explorer eller platform..

Endret av theDaniel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...