deer Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Har prøvd siden lørdag morgen å få bestilt den dyreste versjonen av xps1730, den som begynner på 23500 eller noe slikt før rabatter etc Får ikke tilpassa eller lagt den i handlekurven!! Og jeg hadde håpt å få med meg Fri Frakt-tilbudet som går ut i dag (søndag) Får dere andre siden til å virke? Hvis jeg ikke får det til, tenkte jeg å sende mail til Dell om at sidene deres ikke virker, men at jeg ønsker å gjøre et spesifikt kjøp med gjeldende rabatter og kupongkode... Lenke til kommentar
Epleskrell Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Har prøvd siden lørdag morgen å få bestilt den dyreste versjonen av xps1730, den som begynner på 23500 eller noe slikt før rabatter etc Får ikke tilpassa eller lagt den i handlekurven!! Og jeg hadde håpt å få med meg Fri Frakt-tilbudet som går ut i dag (søndag) Får dere andre siden til å virke? Hvis jeg ikke får det til, tenkte jeg å sende mail til Dell om at sidene deres ikke virker, men at jeg ønsker å gjøre et spesifikt kjøp med gjeldende rabatter og kupongkode... Jeg vil ambefale og ringe Dell. Ikke bare er det veldig enkelt. Men du vil kunne få bedre og fler tilbud igjennom en kundebehandler. Da jeg bestilte min XPS 1530 fikk jeg den top speca med en prossessor som ikke var mulig og velge på hjemmesiden for 1,5 tusen mindre enn det jeg måtte ha betalt for å bestille via hjemmesidene deres. Lenke til kommentar
deer Skrevet 30. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2008 Jeg vil ambefale og ringe Dell. Ikke bare er det veldig enkelt. Men du vil kunne få bedre og fler tilbud igjennom en kundebehandler. Da jeg bestilte min XPS 1530 fikk jeg den top speca med en prossessor som ikke var mulig og velge på hjemmesiden for 1,5 tusen mindre enn det jeg måtte ha betalt for å bestille via hjemmesidene deres.Takk for tipset... men det er søndag i dag... og når de åpner i morgen er Fri Frakt-tilbudet borte Og jeg har mine tvil om at jeg skal få en rabatt på ca 6000,- (tilbud + kupong + frifrakt) over telefon, slik jeg får på hjemmesidene...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå