DraZeN Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Hmmm, nå har jeg vurdert opp og ned hvilket kabinett jeg skal ta , og det skulle jo være et LAN vennlig et . Har lyst på noe stort , noe chieftech , men chieftech fulltower er så jævli tungt ! Hvorfor kan ikke de lages i aliminium? Jeg bare spørr , noen som har andre forslag? Hilsen en som vil ha big tower som er lett og ikke i Lian Li 75usb prisklasse! Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Hvorfor de ikke lager fulltower i alu? Hmmmm, ikke godt å si. de mener vel de ikke kommer til å tjene noe på det. Fulltower, LAN venlig, lett, billig. Det kan bli veldig vrient. Lag et sjæl... Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Trenger du et big tower da? et Chieftec midi tower er jo rimelig stort til miditower å være. Og de får du i alu. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Du skal lete lenge og godt etter et billig alu big tower. Alu er dyrt, det er grunnen til at Chieftec ikke enda har laget big tower i alu. For å si det sånn, så er ikke et big tower noe spessielt LAN-vennlig, det er stort, tungt og klumpete. Hvis du ikke klarer å bære et kabinett på 20+ kilo noen meter så tren heller litt, er nesten billigere. Er jo i tillegg nesten litt vanskelig å få godt tak på et big tower. Har selv bært et chieftec kabinett på TG, og det ble litt tungt når jeg hadde en tung bag på ryggen i tillegg. Men hvis det er LAN litt mer lokalt så blir du vel kjørt til døra, og da burde det ikke være noe problem. Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Hvis du ikke klarer å bære et kabinett på 20+ kilo noen meter så tren heller litt, er nesten billigere. Haha :-P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå