XtaZ Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Ja nå har Dark Sector vert ute et par dager å da lurer jeg på om noen har spilt det å kan dele erfaringene deres? Er det bra? Lang spilletid? Noen andre +/-? Har lyst på dette selv men har lyst til å høre hva folket synes om det først ^^ Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 erfaringen er el at hvis du spiller det før release dato så er det en fin måte å bli bannet på Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 30. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2008 erfaringen er el at hvis du spiller det før release dato så er det en fin måte å bli bannet på Før release? Releasen var jo 28. Mars? Står i alle fall EU release 28. Mars på IGN.com Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 erfaringen er el at hvis du spiller det før release dato så er det en fin måte å bli bannet på Før release? Releasen var jo 28. Mars? Står i alle fall EU release 28. Mars på IGN.com vel, elkjøp hadde det ikke inne, men så er kanskje ikke elkjøp den beste gamesjappa heller? release datoer finner du på http://www.gamer.no/slippdatoer/ Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 30. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2008 4 april i følge gamer.no jaja. ikke mange som har det enda som kan si noe om det sikkert Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 kom ut i amerika den 25.mars men vi må vente til 4. april... merkelig.. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Slik er det ofte. Det finnes nordisk og europeiske releasedatoer. Dark Sector kommer 4 april. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Fikk spillet(PS3 versjonen, ville egentlig ha 360 versjonen, men den var ikke regionfree) i dag, og førsteinntrykket etter en times spill(hadde ikke tid til mer) er meget bra. Grafikken er bra og spillkontrollen sitter bra, selv med PS3 kontrollen. Og så er denne ninjabumerangen, eller glaiven som det heter, ultrakult Er herlig å kappe fienden i to med denne Kommer til å kose meg mer med spillet senere i dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 hvordan er den ninja saken med six-axis kontrollen? Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Kommer med et lite førsteinntrykk senere. Regner med det kommer en omtale på gamer.no om kort også. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Jeg hadde litt lyst på dette spillet, men etter litt halvgode anmeldelser så styrer jeg unna. Kjøpte meg Condemned 2 som jeg får sannsynligvis på fredag. Da har jeg ett spill å spille imens ventetiden til GTA IV kommmer Kansje jeg skal begynne litt på Lost Odyssey igjen da spillet er veldigt langt! Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 hvordan er den ninja saken med six-axis kontrollen? Det er lettere å bruke styrespaken, men har ikke fått testet så mye da. Øvelse gjør mester, så det kommer seg nok. Håper bare jeg får DS3 kontrollen snart. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Lurte også litt på om jeg skulle kjøpe dette Virker som om det fungerer litt halvveis som actionspill med noe håpløs gåte-løsing Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 fikk spillet idag fra absoluttspill, fikk også med en Dark Sector genser må bare si at dette spillet er grise kult. aner ikke hvorfor det har fått "dårlige" reviews og gått såpass under radarn, for dette spillet er ihvertfall å anbefalle hvis du like slike spill.. Lenke til kommentar
aMo Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Brodern kjøpte dette. Spilltypen er veldig likt RE4, bare uten så mye skummelt Det var dog ikke veldig lang spilletid, tror han brukte 13 timer igjennom første gang. Men han syns det var bra. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Og da ser vi grunnen til at det er delte reviews på dette spillet. Jeg har selv spilt spillet i 30 minutter før jeg bestemte meg for ALDRI å sette det inn i 360'en min igjen. Makan til kjedelig og linjært gameplay skal du lete lenge etter. Glaiven er ok i 5 minutter, så blir det bare repetivt. Når glaiven returnerer går den gjennom ALT av hindringer. Når i tillegg spillet er fullt av bugs så blir ikke akkurat totalvurderingen veldig høy. Sikkert en del fjortisser som synes det er morsomt å dele folk i to eller kappe hoder/armer/ben i time etter time, men det er ikke nok til å holde på min interesse. Terningkast 3 av 10. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 10. april 2008 Forfatter Del Skrevet 10. april 2008 Og da ser vi grunnen til at det er delte reviews på dette spillet.Jeg har selv spilt spillet i 30 minutter før jeg bestemte meg for ALDRI å sette det inn i 360'en min igjen. Makan til kjedelig og linjært gameplay skal du lete lenge etter. Glaiven er ok i 5 minutter, så blir det bare repetivt. Når glaiven returnerer går den gjennom ALT av hindringer. Når i tillegg spillet er fullt av bugs så blir ikke akkurat totalvurderingen veldig høy. Sikkert en del fjortisser som synes det er morsomt å dele folk i to eller kappe hoder/armer/ben i time etter time, men det er ikke nok til å holde på min interesse. Terningkast 3 av 10. Så med andre ord du vil bli kvitt det? Byr 250kr + frakt ^^ Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Hvis du har en modda 360 skal du få det gratis (mottaker betaler frakt ) Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Er det bare meg eller er Hayden ræv i nærkamp? Når det kommer en kar mot meg med et skjold, og jeg har ikke sjans. To slag og jeg er død. Får ikke parèrt eller noe. Ble litt irritert over det....skjedde igjen og igjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 ja den nærkamp funskjonen er ræva, uffatilig mange ganger jeg har daua fordi den ikke funker... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå