Gå til innhold

Dark Sector erfaringer?

XtaZ

Anbefalte innlegg

Ja nå har Dark Sector vert ute et par dager å da lurer jeg på om noen har spilt det å kan dele erfaringene deres? Er det bra? Lang spilletid? Noen andre +/-?

Har lyst på dette selv men har lyst til å høre hva folket synes om det først ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk spillet(PS3 versjonen, ville egentlig ha 360 versjonen, men den var ikke regionfree) i dag, og førsteinntrykket etter en times spill(hadde ikke tid til mer) er meget bra. Grafikken er bra og spillkontrollen sitter bra, selv med PS3 kontrollen. Og så er denne ninjabumerangen, eller glaiven som det heter, ultrakult :thumbup: Er herlig å kappe fienden i to med denne :D Kommer til å kose meg mer med spillet senere i dag.

Lenke til kommentar

Jeg hadde litt lyst på dette spillet, men etter litt halvgode anmeldelser så styrer jeg unna. Kjøpte meg Condemned 2 som jeg får sannsynligvis på fredag.

Da har jeg ett spill å spille imens ventetiden til GTA IV kommmer

Kansje jeg skal begynne litt på Lost Odyssey igjen da spillet er veldigt langt!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+981234789

fikk spillet idag fra absoluttspill, fikk også med en Dark Sector genser :woot:

må bare si at dette spillet er grise kult.

aner ikke hvorfor det har fått "dårlige" reviews og gått såpass under radarn, for dette spillet er ihvertfall å anbefalle hvis du like slike spill..

Lenke til kommentar

Brodern kjøpte dette. Spilltypen er veldig likt RE4, bare uten så mye skummelt :p

Det var dog ikke veldig lang spilletid, tror han brukte 13 timer igjennom første gang.

Men han syns det var bra.

Lenke til kommentar

Og da ser vi grunnen til at det er delte reviews på dette spillet.

Jeg har selv spilt spillet i 30 minutter før jeg bestemte meg for ALDRI å sette det inn i 360'en min igjen. Makan til kjedelig og linjært gameplay skal du lete lenge etter. Glaiven er ok i 5 minutter, så blir det bare repetivt. Når glaiven returnerer går den gjennom ALT av hindringer. Når i tillegg spillet er fullt av bugs så blir ikke akkurat totalvurderingen veldig høy.

Sikkert en del fjortisser som synes det er morsomt å dele folk i to eller kappe hoder/armer/ben i time etter time, men det er ikke nok til å holde på min interesse. Terningkast 3 av 10.

Lenke til kommentar
Og da ser vi grunnen til at det er delte reviews på dette spillet.

Jeg har selv spilt spillet i 30 minutter før jeg bestemte meg for ALDRI å sette det inn i 360'en min igjen. Makan til kjedelig og linjært gameplay skal du lete lenge etter. Glaiven er ok i 5 minutter, så blir det bare repetivt. Når glaiven returnerer går den gjennom ALT av hindringer. Når i tillegg spillet er fullt av bugs så blir ikke akkurat totalvurderingen veldig høy.

Sikkert en del fjortisser som synes det er morsomt å dele folk i to eller kappe hoder/armer/ben i time etter time, men det er ikke nok til å holde på min interesse. Terningkast 3 av 10.

Så med andre ord du vil bli kvitt det? Byr 250kr + frakt ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...