V5R1X Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 For flere år siden (ca. 7-8 år) gikk det en tegnefilmserie på cartoon network som handlet om flere forskjellige typer grønnsaker/frukter... Jeg husker at en av dem var en ananas som het Rolly/Rolley... Andre ting jeg husker er at animasjonene var ganske repetative selv når historien/episode varierte... Altså, gjenbruk av animasjoner. Midt inni pleide det ofte å komme en obligatorisk sang. Noen som har sett og husker navnet på serien? Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Du kan jo sjekke her Wiki Eller så fant jeg denne Coconut Fred's Fruit Salad Island Men den er sikkert feil Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 30. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2008 Hmm... sjekket wikien. Las nøye gjennom listen to ganger men ingen av navnene ringer noen bjeller... Det er heller ikke Coconut Fred's Fruit Salad Island nei... Takk for hederlig forsøk Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 ÅÅÅh.. Jeg skjønner akkuratt hva du mener!!! Men tror aldri jeg fikk med meg navnet /: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå