MysticoN Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) Hei hei. jeg har fått en klump i bakhodet/nakken, ca det håret slutter å våkse. har hatt den i 4-5 uker no. Den er ikke vond eller ubehagelig, men når jeg først har merket at den er der plager det livet av meg. så hvordan får jeg fjernet noe slikt, og burde ikke noe slikt forsvinne selv?! Endret 30. mars 2008 av MysticoN Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Du burde henvende deg til din fastlege for å få evakuert den, det kan jo tross alt være noen annet enn en talgklump. Det er ikke å anbefale evkuering som utført på youtube, det kan ende opp i ubehaglige infeksjoner. Nei, det er slettes ikke sikkert den forsvinner av seg selv. Kroppen vår er finurlig på den måten at den kan "kapsle" inn fremmedlegemer. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Jeg hadde noe lignende, og det viste seg å være en fettansamling. Fjernet den hos fastlegen min, gikk veldig greit. Hadde den forøvrig på samme sted som deg. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 30. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2008 Jeg hadde noe lignende, og det viste seg å være en fettansamling. Fjernet den hos fastlegen min, gikk veldig greit. Hadde den forøvrig på samme sted som deg. hvor lenge hadde du den før du fikk det fjernet?! har du noe peiling på hvordan du fikk den? sikkert dumt spm, men verdt å spør satte dama på å få fjerna den, hater å ha slike. men ho fikk ikke så mye ut av den. kom litt "kvise veske" men ikke så mye som det burde. Etter på fikk den en dose kvise krem. hvordan fjernet legen den? Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 30. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2008 skal nevnes at den har en rød farge. før vi bynte å tukle borti den. Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Ikke la det gå så lenge at du ender opp slik: http://www.youtube.com/watch?v=Od5inlXSSp4 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Vel, min var i hudfarge, og jeg hadde den vel i en måned eller to. Legen ga meg bedøvelse, og så kuttet han den vekk, hvis jeg husker riktig. Lenke til kommentar
datageni Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 (endret) Huff, eg skal inn å fjerne min i morgen Har hatt den i over 1 år, kanskje to. Har tatt mr rønken av den i forkant, men gruer meg endel til å fjerne. Legger med et bilde om det skulle være flere som søker på dette slik eg gjorde (over google). Den ser kanskje liten ut, men den er ubehagelig som dere skriver over her. [Oppdatering]25.05.10;17:19 Kvisen var like stor som en chashew nøtt inn mot nakken. Sterilisert, bedøvet og kuttet ut. Eg sitter nå igjen med sammensydd nakke og plaster på såret. Fikk desverre ikke tenkt meg om til å ta et bilde av denne "biffen" som legen min kallte det, men legger i stedet ut et bilde av den siste visdommstanna mi som eg tok i begynnelsen av Mai10 som plaster på såret for de som hadde håpet på en grundigere rapport fra opperasjonen. Endret 25. mai 2010 av datageni Lenke til kommentar
Gjest kvalm Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Ikke la det gå så lenge at du ender opp slik: http://www.youtube.com/watch?v=Od5inlXSSp4 Fyyyyy faen, trodde jeg skulle kaste opp. Verste jeg har sett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå