Honey Badger Skrevet 30. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2008 Jeg vil gjerne ha meg en ny frisyre snart. Er gutt, 1,80 høy. Håret mitt er mørk kopper, litt brunaktig. Henger ned til skuldrene i nakken, og har lugg som rekker ned til haken. Har et ovalt, normalt hode om det spiller noen rolle. Noen forslag? Jeg er åpen for et besøk hos frisøren. Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 30. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2008 Jeg vil gjerne ha meg en ny frisyre snart. Er gutt, 1,80 høy. Håret mitt er mørk kopper, litt brunaktig. Henger ned til skuldrene i nakken, og har lugg som rekker ned til haken. Har et ovalt, normalt hode om det spiller noen rolle. Noen forslag? Jeg er åpen for et besøk hos frisøren. veldig vanskelig uten et bilde eller noe, men det som jeg syntes er ganske fint og enkelt på de fleste er å klippe det forholdsvis kort, men beholde litt lengde på sidene spesielt. Ta en liten klump med renati og gni litt i henda dine og rufs til hele håret... Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 30. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2008 Bare det blir kortere burde det jo hjelpe en del. Men et bilde gjør det enklere for oss andre å hjelpe deg Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 30. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. mars 2008 Skal se om jeg kan finne et bilde... Det bruker å variere litt hvordan jeg har håret mitt, men nå er det blitt så langt at jeg må ha (nesten) midt-skille for å unngå å få alt håret i øynene. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 30. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2008 Få se bilde, kanskje du passer bra med langt hår Jeg foreslår noe sånt som dette : Lenke til kommentar
fox Skrevet 30. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2008 Zethyr, aiit.. Jeg ser at du har tatt deg en tur innom Glints innlegg Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 30. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2008 er det en mann? Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 30. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2008 er det en mann? trur det er det ja ser ikke noe BH eller noe så Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 30. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) Få se bilde, kanskje du passer bra med langt hår Jeg foreslår noe sånt som dette : Hahaha :!: God idé, tror jeg skal satse på den. Vet du hvor jeg kan få tak i t-skjorten? Slik som dette her kan håret mitt se ut. Men som sagt, det varierer, av og til henger luggen rett ned i øynene: Endret 30. mars 2008 av Eivolele Lenke til kommentar
Fluffypuff Skrevet 31. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2008 Hadde nesten lik hårfrisyre som deg får et halvt år siden, klippet det ned til ørene på siden mens luggen ned til øyebryna ca. Bak kan du jo velge hvor langt du vil ha det, eller bare gjøre som meg og la frisøren klippe det så det passer med resten av håret Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 1. april 2008 Rapporter Del Skrevet 1. april 2008 du kan jo ta og spørre frisøren din om litt råd da, hun tipper jeg klarer å se sånn noenlunde hva du kommer til å passe med? Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 1. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. april 2008 Ja, selvfølgelig kan jeg gjøre det. Men plutselig sier frisøren "vet ikke", eller så har hun (evnt han) forferdelig smak. Litt verste tilfelle-tenking her, men det skader ikke å ha et par kule frisyrer i bakhodet i tilfelle alt annet skulle slå feil. Til informasjon kan jeg godt tenke meg en frisyre med kort hår, siden jeg ikke har hatt det på veldig lenge. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 5. april 2008 Rapporter Del Skrevet 5. april 2008 Du kan jo se om frisøren din har bøker med bilder av forskjellige frisyrer. Om ikke du går til en totalt jalla-salong, burde frisøren kunne se hvilken frisyre som passer dine ansiktstrekk og hva som evt. ville sett bra ut på deg (i h*s øyne i hvertfall). Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 10. april 2008 Rapporter Del Skrevet 10. april 2008 Ingen damer kan motstå mohawken.. nå mener jeg ikke punker-hawken, men Beckham stilen.. Med den klippen så kan man variere litt og leke litt med frisyren. En vinner i min bok Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 10. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. april 2008 Nå er lommeboken tom, og hodet et par kilo lettere. Det er uvant, men deilig. Jeg er fornøyd Jeg gav frisøren litt frie tøyler, og satset på at hun hadde god smak. Noe hun hadde PS Melisma: Det er en fauxhawk. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 10. april 2008 Rapporter Del Skrevet 10. april 2008 fauxhawk.. trodde man bare kalte det for mohawk jeg Det er den beste frisyren en gutt kan ha ihvertfall Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 12. april 2008 Rapporter Del Skrevet 12. april 2008 (endret) . Endret 3. juni 2010 av Flurry Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 12. april 2008 Rapporter Del Skrevet 12. april 2008 naturligvis må jeg spørre= vis meg den frisyren du mener er finest da..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå