Gå til innhold

Spm til folk med Blu-ray/hddvdavspillere

husgutt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg prøver å kjøpe det eg vil ha på enten HD DVD eller blue ray men om eg ikkje finner det eg vil ha på noen av fortmatene blir det nok kjøpt på dvd. Det gjelder vel hovedsaklig tv serier men dvd har ikkje fått "spikkeren i kista" for min del ennå iallfall.

Lenke til kommentar

Prøver å skaffe de aller fleste på HD DVD eller Blu-ray, men ikke alle som er tilgjengelig der og da kjøper jeg såklart den på vanlig dvd. Pleier også å kikke på lyd- og bildekvalitet på noen tester først. Er denne relativt "dårlig"/ikke noe bedre enn vanlig dvd plukker jeg like godt opp dvd-varianten hvis ikke hd-utgaven har en hyggelig pris.

Lenke til kommentar

Har hatt muligheten til å spille av Blu-ray siden Juli 07, og har kun handlet inn en eneste Blu-ray-film. Det er nok mest pga min egen latskap, dårlige tålmodighet og for tiden dårlige økonomi - men jeg handler fortsatt mange flere DVD-er enn Blu-ray Disc's.

Lenke til kommentar

Helt klart Highdef-titler, men mye kommer an på bilde- og lyd-kvalitet. Om det ikke er PCM, TrueHD eller MAHD så gidder jeg ikke støtte filmen, jeg kan under tvil støtte DD+, men da vil det kun være fordi PQ er digg.

Serier kjøper jeg glatt på DVD, da det er svært få som gir ut på BD/HD DVD, og ofte fordi det er nazipriser på serier

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...