Menace2Society Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Wassup dudes. Hvilken ekstern harddisk burde jeg kjøpe til å streame litt divx filmer på ps3 ? Jeg har sett på denne http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=34342...BE-D2583A1CB52E noen som har testa ? Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Den skal funke helt ypperlig. Men du må ikkje formatere den til NTFS. Selv bruker ein ein western digital passport på 160GB. Siden den ikkje trenger nettledning til strøm. Lenke til kommentar
Menace2Society Skrevet 30. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2008 Ok nice, du sier at jeg ikke skal formatere til NTFS, mens resten av gutta som legger igjen erfaringer på komplett sier at man burde gjøre det ? Hva betyr det da ? Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Du skal ikkje formatere til NTFS på grunn av at PS3en ikkje støter formatet. Siden det er microsoft sitt format. Vis du plugger til ein NTFS disk til ikkje ps3en oppdage den, siden den ikkje kjenner igjen filsystemet. Lenke til kommentar
Menace2Society Skrevet 30. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2008 Ok mafiamann da har vi en avtale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå