mamama Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) http://en.wikipedia.org/wiki/TaleSpin Jeg er interessert i dvder med Talespin episodene. Vet de er utgitt med engelsk tale men jeg er interessert i norsk for det er koseligere Noen som vet om butikker som har? Endret 31. mars 2008 av Zeph Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Har sett at dette progammet har gått på en av Disney-kannalene, tror det var Toon Disney. "Bamba bababam baba, oi ye" herlig show. Lenke til kommentar
mamama Skrevet 30. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2008 Har sett at dette progammet har gått på en av Disney-kannalene, tror det var Toon Disney. "Bamba bababam baba, oi ye" herlig show. Jeg så det på TV3 for flere år siden Har ikke parabol/kabel nå. Du vet ikke om noen butikker som selger det? Lenke til kommentar
mamama Skrevet 18. april 2008 Forfatter Del Skrevet 18. april 2008 Ingen som vet noe? Lenke til kommentar
Yakamaru Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Woo, TaleSpin.. Vekker minner fra barndommen.. ^^ Ontopic: Dessverre har jeg ikke så mye peil på hvordan man skaffer DVD'er til denne serien.. Du kan jo søke og titte en del rundt, hvis du ikke har gjort det alt, da.. Lenke til kommentar
desnake Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 (endret) Gammel tråd, men i tilfelle noen kommer over den vil jeg legge til at du får kjøpt Volum 1 2 3 (ikke sesong, men volum) på f.eks Kiwi butikkene EDIT: Og ja, Norsk tale Endret 20. august 2013 av desnake Lenke til kommentar
FrankZito Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Hos Platekompaniet.no kan man få tak i Talespin Vol.1 - Vol.9. Pris er ca 99 Kr per Vol. Alle har norsk tale inkludert. http://www.platekompaniet.no/Search.aspx?q=talespin&f=DVD Synd de ikke har utgitt fler enn 3 Vol. av Ducktales på norsk og hvor i h..... blir det av den beste av alle Disney tv-seriene på 80 og 90 tallet, Ole Brumm på nye eventyr? Lenke til kommentar
RAMBO21331 Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 er det i episder eller ?++ er dvd av det i Episoder? Lenke til kommentar
FrankZito Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 er det i episder eller ?++ er dvd av det i Episoder? Det er episoder, som oftest 3-5 per disc men dessverre i hulter til bulter som med de norske Ducktales og Snipp og Snapp: Redningspatruljen utgivelsene. Synd men i det minste er det langt fler episoder av Talespin enn noen annen Disney 80-90-talls serier utgitt på DVD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå