Quote Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) Hei. Dette er eit lite "problem" eg har. Eg merker ikkje noko til dette problemet men det bare er her. Er ikkje 22,44V på +12V veldig høgt? Her ser de bilete av screenshot frå Speedfan. Eg veit at Speedfan kan vere litt rart. Men eg har testa dette i eit program som følgte med hovudkortet mitt: MSI Core-Center eller noko sånt. Er i alle fall eit program med moglegheiter for å klokke. (følger med på spenninger og temperaturer.) MSI Core vart heilt vill på nettopp for lave spenninger(begynte å ule)på 12V og +5V. Men det viste spenninger på rundt 9V på MSI-Core center. PC-en min fungerer heilt fint og er heilt stabil. Det merkeligaste er temperaturen på 78 Grader mens resten av pc-en er heilt fin. (Har mange vifter) Trur denne temperaturen høyrer til "F71882F" som eg ikkje heilt drar kjennskap til. Dette "problemet" har vore heilt sidan eg skifta hovudkort. Lurer litt på om PSU-en min på 460W er litt bugged. Dette fordi når eg av og til skal skru på pc-en så starter pc-en i fem sekunder før han skrur seg av igjen, for så å skru seg på igjen og fungere fint. Så det eg har tenkt er at dette bare er program som viser feil spenninger. Så eg er litt nysgjerrig Takk for innspel! EDIT; Har nå satt inn ein ekstra straumforsyning til å ta for seg CPU og hjelpe til på å gi nok straum til komponenter som får straum frå hovudkortet. Temperaturane og spenningen er fortsatt i Speedfan, men uansett så lasta eg ned MSI Core Center igjen (programmet som følgte med hovudkortet mitt) og så tok eg screenshot der i frå: Noko alvorleg gale med spenningane på PCI:E og til RAM'en? Prøvde å skru dei nedover heilt til det ikkje gjekk lenger ned, men då restarta pc-en seg. (sikkert noko programmet har automatisk bygd inn) Sidan eg nå bruker to straumforsyninger så synst eg dette er ganske merkelig.. Ser de noko gale i spenningane på PCI:E og på RAM'en? Endret 30. mars 2008 av Quote 1 Lenke til kommentar
Locci Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Et godt sted og starte er og si åssen hardware man har, hvertfall i sammenheng med PSU. Når det kommer til Volt og Temp målinger så skal de taes med en stor klype salt, mange av sensorene klarer ikke og lese målingene skikkelig. Samt at en del kan også skyldes på feiltolkning av programmer som igjen leser av sensoren. Men når du sier at maskinen ikke starter som en frisk pc burde så setter jeg nesten en knapp på at strømforsyningen er litt for svak for PC-en. For under oppstart så trekker maskinen mye strøm fra PSU'en da disker, vifter og øvrige komponenter skal starte og ha strøm. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 30. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) Et godt sted og starte er og si åssen hardware man har, hvertfall i sammenheng med PSU. Når det kommer til Volt og Temp målinger så skal de taes med en stor klype salt, mange av sensorene klarer ikke og lese målingene skikkelig. Samt at en del kan også skyldes på feiltolkning av programmer som igjen leser av sensoren. Men når du sier at maskinen ikke starter som en frisk pc burde så setter jeg nesten en knapp på at strømforsyningen er litt for svak for PC-en. For under oppstart så trekker maskinen mye strøm fra PSU'en da disker, vifter og øvrige komponenter skal starte og ha strøm. Takk for svar. Vart litt seint i går så eg gløymte å skrive kva hardware eg har Dette er fordelt på ein 460W strømforsyning. Husker ikkje kva merke. CPU: Quad Core 6600. Skjermkort; Gainward 7600GT - Interne Harddisker; 1x 160 GB Samsung - 1x 60 GB Hovudkort; MSI P965 Neo2 RAM; 2 gb DDR2 PC5400 RAM Vifter; 4 stk 80 mm - 1 stk 90mm - 1 stk 120 mm + eit neonrør som sjeldan står på. Har også dvd-rom. Men desse feilspenningane som +12v kan vel få litt problemer når PSU sliter med å gi nok straum? Og vil dette problemet sannsynlegvis gå vekk viss eg legger til ein ekstra straumforsyning saman med den eg har? Endret 30. mars 2008 av Quote 1 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 30. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2008 Må bumpe litt her. 1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 +12V på 22V er vel knapt mogeleg? Har du sjekka i BIOS og eventuelt andre programmer? Kan aldri tenke meg det er tilfelle. 5V såg jo greit ut den. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 30. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) +12V på 22V er vel knapt mogeleg? Har du sjekka i BIOS og eventuelt andre programmer? Kan aldri tenke meg det er tilfelle. 5V såg jo greit ut den. Er knapt mogleg ja.. I MSI-Core Center (som følgte med hovudkortet mitt) så begynte det som sagt å bipe på nettopp +12V og +5V. Husker at +12V stod på rundt 9V. Husker ikkje +5V. Men sant ein for svak strømforsyning kan gje utslag på spenningane? Eg skal sjekke spenninger i Bios straks. Kjem med edit. Edit; Eg sjekka i bios nå. Men fant ikkje +12v der. Fant bare dei her: CPU vcore: 1.328v +5vsb: 5,003V +5.0V: 5,087V +3.3V: 3,392 Eg ser i alle fall ikkje noko gale her. Er det andre program eg kan sjekke dette i? Endret 30. mars 2008 av Quote 1 Lenke til kommentar
KnowN Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Hei.. Ja, jeg bruker : Everest Ultimate Edition.. Funker bra, og er veldig enkelt..! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå