Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Øm i etterkant av sex. Vanlig?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Jeg og dama hadde sex for første gang her om dagen.

Hun hadde allerede sprukket jomfruhinna før samleiet, og hun var på ingen måte trang, tvert i mot.

Men hun ble fryktelig øm både på klitoris og i skjeden etterpå, såpass at det gjorde vondt å ta der, sa hun.

Er dette bare de første gangene? Hva kommer det av ? Hvor mange ganger må til før dette går over?

takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan det være at det gikk litt røft for seg? Jeg tror hun kan bli øm dersom det går fort, i en kombinasjon av at det er litt for mye friksjon. Jeg har i hvert fall opplevd noe lignende.

Edit: sammens med min dame, ikke din. :tease:

Endret av notalive
Lenke til kommentar

Altså, det er helt vanlig at jenter kan bli ømme på clitten etter å ha kommet eller etter å ha stimulert den mye. Med skjeden så kan det nok være sårhet. Dette vil nok sikkert begrense seg selv over tid, men hvis det er mye friksjon som er problemet så kan glidemiddel prøves.

Men ja, clitter kan blir såre de akkurat som kukhoder. Kommer annet på mengden stimulering og hvor mye man er vant med.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Mulig hun også var litt tørr? Da blir det jo kjapt litt mer fiksjon.

Hva om hun ikke er tørr i det hele tatt? Jeg har opplevd det, og jeg skjønner ikke hva som gjør meg så sår. Har hatt sex i månedsvis før det ble et problem.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...