Gå til innhold

Hallå

Anbefalte innlegg

Pcen min vrenger seg hela dagen lang! :(

Jeg slår den på går inn på mIRC speller litt cs.. Så PANG! Kan ikke bevege på mus eller noen ting! den er helt fryst!

Hva er galt???????????????????????????????????????? må jeg formatere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har samme problemet selv...

Men det er opera som er synderen da...Virker som det er noen sider som får opera til å låse hele maskina. Dette fant jeg ut da akkurat det samme skjedde når jeg startet opp igjen opera der jeg slapp.

Vet ikke hva feilen er, men jeg vet at en del microsoft-baserte nettsteder ikke aksepterer opera og omvendt. Kan være dette som er problemet.

Er ikke sikkert formuleringen min er helt riktig, men det er noe med at opera crasher med noen nettsteder.

Lenke til kommentar

Kan være at du har en konflikt mellom forskjellige ting i maskinen, kan være en driver til feks. skjermkort som ikke er helt god etc. etc. Kan være mange ting som forårsaker dette. Reinstallasjon av Windows er bare bra i ny og ne. Vansklig å gi noe mer svar siden du ikke oppgir noe om hvilken maskin du har, ikke hvilket OS du kjører og heller ingenting om hvor lenge maskinen står på, om dette bare skjer ved bruk av mIRC og CS eller om dette faktisk skjer når maskinen står idle også. Fyll ut med litt mer info (og som noen nevnte et skikkelig temafelt) så skal du nok se at du får hjelp og kanskje... bare kanskje slipper du å reinstallere Windows :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...