Gå til innhold

BK: Skei og PT

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig bra. Hadde han hatt blikket rett i panna på deg på siste bildet hadde det sete som eit skudd, men det er sjeldan det beste biletet har det beste blikket.

Ellers smakfullt overeksponert på dei siste slik eg likar det, men eg kan kanskje sakne litt kontrastar. Frå di side; ikkje særleg å utsette på. :)

Droppa surface blur her eller? ^^

Edit: Det å gå over frå Nikon til Canon får ståkarakter åleine. Bra jobba! ^^

Endret av KimNK
Lenke til kommentar

Er det under brua på Verdal? Ikke at jeg henger så mye der ^^

Over til bildene.

Jeg synes det første var litt morsomt jeg. Men det passer kanskje ikke så godt med deres image? Det ser bare for uskyldig ut :p

Eller er det siste bra. Jeg liker at det er litt overeksponert, og taggingen bak gir det rette utrykket. Som KimNK sier, så har det kanskje blitt medre om han har sett i kameraet. Og om dette skal være bandbilder så kanskje han stakkarsen i bakgrunnen kunne vært mere fokusert? :)

Ellers gode bilder :)

Lenke til kommentar

Har bare redigert de med han i hvite genseren atm pga han skal til etopia eller noe , så ville han skulle få se de før han dro.

Har noen med han andre i fokus også ;)

Tror ikke det er for uskyldig, er relativt glad rap de kjører, slik jeg ser det. Men har litt studio bilder og litt forskjellig så de får mere å velge mellom, såklart =) Tror neppe jeg ville hatt mere fokus på bakgrunnen? Synes ganske enkelt ikke det gjør seg like mye, når heg først er ute av studio liker jeg å leke litt med dof ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...