Essem Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Eg har aldri lurt på kva er til. Får svar Fixed Er det ikke ganske innlysende? Mulig du aldri henger i hardware-delen av forumet, men den kan være ganske nyttig der Personen ble tydeligvis fornærmet av at noen syntes det var innlysende, og tar Hardware-folket på kornet(nesten) Nah, eg er ingen hardware-fyr. Er det sånn: - fucken ph4il!!1 D jævla grafik k0rtet mit r hlt fuckka! JJEEEEELP LIKSOM!!1 - D k4n vi fix3! Lo godt der Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Kan jo faktisk funke om man er 1337 og har bestilt seg kort for å kjøre sli og mangler en fysisk 16x port og har en 4x istedet Lenke til kommentar
Essem Skrevet 30. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2008 Kan jo faktisk funke om man er 1337 og har bestilt seg kort for å kjøre sli og mangler en fysisk 16x port og har en 4x istedet hm? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Det går ann å bruke dremel og fikse på skjermkort for å få de til å fungere i 4x/1x pcie spor, man kutter bare vekk den ytterste delen av tilkoblingen. Det går ann å bruke det til sli, men er vel mer til gpgpu-ting at slikt kan lønne seg. Lenke til kommentar
Dataprob Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Det går ann å bruke dremel og fikse på skjermkort for å få de til å fungere i 4x/1x pcie spor, man kutter bare vekk den ytterste delen av tilkoblingen. Det går ann å bruke det til sli, men er vel mer til gpgpu-ting at slikt kan lønne seg. At det var? Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Det går ann å bruke dremel og fikse på skjermkort for å få de til å fungere i 4x/1x pcie spor, man kutter bare vekk den ytterste delen av tilkoblingen. Det går ann å bruke det til sli, men er vel mer til gpgpu-ting at slikt kan lønne seg. At det var? Det går ann å kutte KTCen for å flashe CMOS. Du bare flasher i utkanten av BIOS. noob Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Eg har aldri lurt på kva er til. Hvis han aldri har lurt på dette, så trenger vel ingen å svare han da? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 Eg har aldri lurt på kva er til. Hvis han aldri har lurt på dette, så trenger vel ingen å svare han da? Nei, men han fikk svar likevel, lite jeg kan gjøre med det, og resultatet ble jo festlig Lenke til kommentar
Dataprob Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Det går ann å bruke dremel og fikse på skjermkort for å få de til å fungere i 4x/1x pcie spor, man kutter bare vekk den ytterste delen av tilkoblingen. Det går ann å bruke det til sli, men er vel mer til gpgpu-ting at slikt kan lønne seg. At det var? Det går ann å kutte KTCen for å flashe CMOS. Du bare flasher i utkanten av BIOS. noob KTC?. flashe CMOS?. flashe utkanten av BIOS?. noob forstår jeg. som du kanskje ser intresserer ikke jeg meg for pc:P Men! jeg søkte litt og fant ut at du kan få et kretskort til å passe en annen sak ved å kutte vekk en tilkobling. kan du ikke bare si det? så en som ikke har pc som hobby/liv forstår? Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Det går ann å bruke dremel og fikse på skjermkort for å få de til å fungere i 4x/1x pcie spor, man kutter bare vekk den ytterste delen av tilkoblingen. Det går ann å bruke det til sli, men er vel mer til gpgpu-ting at slikt kan lønne seg. At det var? Det går ann å kutte KTCen for å flashe CMOS. Du bare flasher i utkanten av BIOS. noob Og da tr0r du at Alt er under Ctrl? D blir 1 syntax error. ûbern00b. Bruk hell KTCs!!!!! Jeg Ins. End Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Det går ann å bruke dremel og fikse på skjermkort for å få de til å fungere i 4x/1x pcie spor, man kutter bare vekk den ytterste delen av tilkoblingen. Det går ann å bruke det til sli, men er vel mer til gpgpu-ting at slikt kan lønne seg. At det var? Det går ann å kutte KTCen for å flashe CMOS. Du bare flasher i utkanten av BIOS. noob KTC?. flashe CMOS?. flashe utkanten av BIOS?. noob forstår jeg. som du kanskje ser intresserer ikke jeg meg for pc:P Men! jeg søkte litt og fant ut at du kan få et kretskort til å passe en annen sak ved å kutte vekk en tilkobling. kan du ikke bare si det? så en som ikke har pc som hobby/liv forstår? haha. Søkte du på det? Var ironien virkelig så godt maskert? Lenke til kommentar
aardwolf Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Det går ann å bruke dremel og fikse på skjermkort for å få de til å fungere i 4x/1x pcie spor, man kutter bare vekk den ytterste delen av tilkoblingen. Det går ann å bruke det til sli, men er vel mer til gpgpu-ting at slikt kan lønne seg. At det var? Det går ann å kutte KTCen for å flashe CMOS. Du bare flasher i utkanten av BIOS. noob KTC?. flashe CMOS?. flashe utkanten av BIOS?. noob forstår jeg. som du kanskje ser intresserer ikke jeg meg for pc:P Men! jeg søkte litt og fant ut at du kan få et kretskort til å passe en annen sak ved å kutte vekk en tilkobling. kan du ikke bare si det? så en som ikke har pc som hobby/liv forstår? haha. Søkte du på det? Var ironien virkelig så godt maskert? hahahah så jævelig bra xD værst Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Nesten nerdetråd dette nå Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Moro med så mange glade barn tilstede samtidig. Gullkornet var heller ikke å forakte. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Moro med så mange glade barn tilstede samtidig. Gullkornet var heller ikke å forakte. Du hever deg over oss? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Mener du at jeg utelukket meg selv? Det var i så fall ikke meningen. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå