Gå til innhold

BK: 2 fra Washington

Anbefalte innlegg

Capitol Hill

post-89544-1206837352_thumb.jpg

Canon 30D

Sigma 18-200mm (63 mm)

ISO: 100

1/0 Sec

f. 13

Iwo Jima

post-89544-1206837365_thumb.jpg

Canon 30D

Sigma 18-200mm (18 mm)

ISO: 100

1/60 Sec

f. 11

Jeg er litt hjernedau så jeg tok bilder hele turen i Washington med masse drit på linsen min. Dette er ikke de to bildene man ser det mest, men still irriterrende.

Endret av MtrxPtlx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det første bilde blir for rotete, og har tegn av bevegelseuskarphet? Skulle vel brukt stativ deR?:)

Det andre likte jeg godt, synes det var fint komponert og fine kontraster kanskje litt kjedelig med de utbrente skyene, men det trekker ikke veldig ned.

Flags of our fathers er forresten en drit bra film:) Som går på akkurat historien bak den statuen.

Lenke til kommentar
Det første bilde blir for rotete, og har tegn av bevegelseuskarphet? Skulle vel brukt stativ deR?:)

Det andre likte jeg godt, synes det var fint komponert og fine kontraster kanskje litt kjedelig med de utbrente skyene, men det trekker ikke veldig ned.

Flags of our fathers er forresten en drit bra film:) Som går på akkurat historien bak den statuen.

Det er en legendarisk film ja:) På det øverste prøvde jeg å skape litt kaos nede i bildet og ro oppe. Det gikk jo, men det er ikke sikkert det funker for det om. Bevegelsesuskarphet var ikke meningen :)

Lenke til kommentar

Det er en legendarisk film ja:) På det øverste prøvde jeg å skape litt kaos nede i bildet og ro oppe. Det gikk jo, men det er ikke sikkert det funker for det om. Bevegelsesuskarphet var ikke meningen :)

Det fungerer jo egentlig, men blir for dårlig gjennomført synes jeg.. Det lyset som kommer inn fra venstre ca midt på bilde skulle ikke vært der. men det kunne jo blitt stilig med lenger lukkertid og stativ. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...