uranus Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Hei! Prøver å få til at jeg kan sende MMS til min gmail konto, så kan jeg hente ut bildene + tekst og vise det på min hjemmeside. Har lest litt men finner ingenting som viser meg hva jeg skal gjøre for å lage det. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Runar0 Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Det du trenger er vel imap funksjonene i php. Med disse så kan du koble til gmail kontoen din og hente ut bilder og tekst. Finst sikker noe fint om imap i php på google Lenke til kommentar
uranus Skrevet 30. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2008 Ja, men imap greiene skjønner jeg lite av så skulle hatt noe å komme igang med. Jeg vil ikke ha et ferdig laget mmsblogg system, men koden jeg trenger for å hente ut bilder fra en mail konto. Lenke til kommentar
Runar0 Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 I så fall så finner du alt av funksjoner her, http://no2.php.net/manual/en/ref.imap.php bare å prøve seg fram. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå