Baph0met Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Hey folkens! Har de siste to dagene lagt ut to låter på myspace sida vår: www.myspace.com/theseedtrio Musikken er ikkje så lett å sette fingern på, men det er vertfall innen rock/alt. Gi gjerne tilbakemeldinger enten her eller på myspacen! Takk for merksemda! Lenke til kommentar
meg2ri Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 GRISEFETT :-D:-D drinks on me: funky progressiv jazz-rock . veldig bra rytme, Jævlig bra vokal med fine harmonier. minner meg om en reproduksjon og opp-piffing av en beach boys-låt med den vokalen. blir litt sånn glad-hippie. kule brekk!! ( jeg skriver bare det jeg tenker mens jeg hører) kul a capella, men få et filter forran vokalen så vi ikke hører pustina. You know the times: ble ikke helt venn med vokalen på denne låta, bra refreng! burde kanskje skru opp gitarene litt. litt off-beat til tider. veldig fin bridge! likte strings biten veldig godt! god trommis!! bassisten spiller også blod tight! dette vil jeg absolutt høre mer av:-D alt i alt følte jeg det ble sommer-glad-rock. legger dere til som venner på myspace. Jeg spiller i bandet Promethic. mvh Thor Egil __________________________________________ www.myspace.com/promethic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå