Jarmo Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article2333565.ece Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Takk for at du minte meg på om det . Hadde det bare vært sommer i været også. Er helt ekstremt kaldt her i Tromsø nå. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 faen. en time mindre å sove Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Trenger ikke sove når du spiller Football Manager Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Glemte dette helt, og no når eg plutselig såg på klokka, fant eg ut at den var litt masse! Får gå å legge meg. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Woah. La merke til dette akkurat klokka to. Thank you. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 La merke til det siden pcklokka var en time forran de andre klokkene mine. Lenke til kommentar
lain Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) Klokken er nå: 30/03-2008 : 02:11 står det så fint i forumet, er dette noe forumet skal fikse selv, eller noen en admin må skifte, eller noe brukerne selv må sette? Edit: Logge ut og inn fikser biffen. Endret 30. mars 2008 av lain Lenke til kommentar
Kleif Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Så nå er klokka 03:22? Skal ha lab på skolen kl 12:00, så litt greit å vite Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) Syns tiden hadde gått litt fort da jeg så på klokka, men så kom jeg på at det var blitt sommertid. Klokka ble riktig da jeg logget ut og inn her også, men tiden for når innleggene ble skrevet ble også endret en time frem. Tror dette skjedde på alle innlegg. kleif: ja. klokka.no er veldig praktisk. Endret 30. mars 2008 av trygveaa Lenke til kommentar
lain Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Tidskoden på innleggene går vel ut ifra CET eller no, og da vil de bli forskyvet med tanke på at det bare er tullette norge (og noen få andre) som har stilt klokken. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Tidskoden på innleggene går vel ut ifra CET eller no, og da vil de bli forskyvet med tanke på at det bare er tullette norge (og noen få andre) som har stilt klokken. Enig der. Helt idiotisk å ha to tider. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Sikkert masse utlendinger som kommer en time for tidlig til diverse ting i morgen. Lenke til kommentar
lain Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) Edit: Trøtt Men ja, noen som har noen gode grunner til at vi skal fortsette å sette "vintertid" hver høst? Ser ikke helt det store poenget. Endret 30. mars 2008 av lain Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Tidskoden på innleggene går vel ut ifra CET eller no, og da vil de bli forskyvet med tanke på at det bare er tullette norge (og noen få andre) som har stilt klokken. I kontrollpanelet kan dere aktivere automatisk sommertidsjustering, klokken justeres da når dere besøker forsiden. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Æsj, visste ikke om dette i det hele tatt. Har vært isolert fra norske nyheter ei hel uke på hotell i Tyskland. Også har jeg sittet med Xbox i hele natt, så plutselig på PC-klokka så var den nesten 4..det kunne jo ikke stemme liksom..men det gjør visst det nå. Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Håks: en time for sent... lain: for at det skal bli lysere om morgenen om vinteren. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 lain: for at det skal bli lysere om morgenen om vinteren. Who cares? Er jo stort sett bekmørkt uansett. Syns stilling av klokka er et helt idiotisk opplegg. Det føles bra om høsten med den ekstra timen du "får", men det er helt forjævlig om våren når det blir en time mindre å boltre seg på. Dessuten er det et styr å få stilt alle mulige klokker rundt omkring. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) faen. en time mindre å sove Sove? Nei, jeg sov nok natt til lørdag. Sto opp klokken halv fem på lørdag. [edit]På dagen, ikke tidlig på morgenen.[/edit] La merke til det siden pcklokka var en time forran de andre klokkene mine. Jeg la merke til det da jeg leste posten din. Edit: ... Endret 30. mars 2008 av Bozzeye Lenke til kommentar
alright Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Noe som så den dokumentaren fra Windsor Castle? Lenge siden den gikk. Han vaktmestern som skulle stille klokkene hadde litt av en jobb. Måtte vel jobbe 16-timers dag eller noe sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå