Gå til innhold

Klokken skal frem en time i natt, dvs 02.00 = 03.00

Jarmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-97590

Glemte dette helt, og no når eg plutselig såg på klokka, fant eg ut at den var litt masse!

Får gå å legge meg.

Lenke til kommentar

Klokken er nå: 30/03-2008 : 02:11 står det så fint i forumet, er dette noe forumet skal fikse selv, eller noen en admin må skifte, eller noe brukerne selv må sette?

Edit:

Logge ut og inn fikser biffen.

Endret av lain
Lenke til kommentar

Syns tiden hadde gått litt fort da jeg så på klokka, men så kom jeg på at det var blitt sommertid.

Klokka ble riktig da jeg logget ut og inn her også, men tiden for når innleggene ble skrevet ble også endret en time frem. Tror dette skjedde på alle innlegg.

kleif: ja. klokka.no er veldig praktisk.

Endret av trygveaa
Lenke til kommentar
Tidskoden på innleggene går vel ut ifra CET eller no, og da vil de bli forskyvet med tanke på at det bare er tullette norge (og noen få andre) som har stilt klokken.

I kontrollpanelet kan dere aktivere automatisk sommertidsjustering, klokken justeres da når dere besøker forsiden.

Lenke til kommentar

Æsj, visste ikke om dette i det hele tatt. Har vært isolert fra norske nyheter ei hel uke på hotell i Tyskland.

Også har jeg sittet med Xbox i hele natt, så plutselig på PC-klokka så var den nesten 4..det kunne jo ikke stemme liksom..men det gjør visst det nå.

Lenke til kommentar
lain: for at det skal bli lysere om morgenen om vinteren.

Who cares? :p Er jo stort sett bekmørkt uansett.

Syns stilling av klokka er et helt idiotisk opplegg. Det føles bra om høsten med den ekstra timen du "får", men det er helt forjævlig om våren når det blir en time mindre å boltre seg på. Dessuten er det et styr å få stilt alle mulige klokker rundt omkring.

Lenke til kommentar
faen. en time mindre å sove :realmad:

Sove? Nei, jeg sov nok natt til lørdag. Sto opp klokken halv fem på lørdag. [edit]På dagen, ikke tidlig på morgenen.[/edit]

La merke til det siden pcklokka var en time forran de andre klokkene mine.

Jeg la merke til det da jeg leste posten din. :wee:

Edit: ...

Endret av Bozzeye
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...