mahussai Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Jeg skulle gjerne vite om det finnes prosessor kort et eller annet sted , jeg husker jeg oppgraderte en pentium 133 ,hvor jeg bytta ut cpu ,med en cpu som satt på et kort og dermed var den oppgradert til 466 MHZ .Finnes det noe slik løsning nå ,det tid het produsenten evergreen. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Nå heter de to største(hoved) cpu produsentene AMD og Intel, cpu er i da en liten brikke. Velkommen til bake i utviklingen! Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Nå heter de to største(hoved) cpu produsentene AMD og Intel, cpu er i da en liten brikke. Velkommen til bake i utviklingen! Henger nok etter du ja, sett på slike selv, minnet blir fortsatt sperren og jeg tror u må ha et 400bx chipset hk http://www.dinside.no/php/art.php?id=31471 fant det :wink: Lenke til kommentar
mahussai Skrevet 27. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2003 Ha ha , jeg henger dessverre ikke etter Det var bare en stakkar som trengte å pusse opp sin pc uten å koste på for mye , he he he.Ja den var rå .men hey takk for linken , det var det jeg skulle ha Evergreen brukte cpu fra AMD på et cpu converter kort som hadde strømstyring onboard , det var egentlig en slik jeg var på jakt etter og nå fant jeg det ,takk skal dere ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå