Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei har gått gjennom langversjonen i Veiledning: Når du trenger hjelp til å få fjernet spyware .

SAS logg.

fjernet!!!

HJT logg

fjernet

kjørte gjennom med combofix men den lagra ikke logg. det åpnas en log på slutten men den var tom. under scaningen før den tok restart oppdaget trend micro scan et eller annet. Freeloader_Smitfraud sto det. det hadde vist noe med combofix ettersom jeg forstod når jeg leste om mer info om det.

bakgrunnen min forsvant og det ble svart bakgrunn. det sto også noe om at Clock ett eller annet hadde blitt forandret. er det noe jeg bør bekymre meg over.

skal eg kjøre ny sjekk med combo fix? kan jo avslutte trend micro scan, men det starter jo på nytt når combofix rebooter maskinen.

hvis det er nokka privat informasjon jeg burde fjerne så vær så snill å si ifra.

EDIT: får vist ikke settet bakgrunn tilbake. det vises ingen bilder når eg skal bytte bakgrunn. på windows bakgrunner så er det bare ramme som viser at det er et bilde der. på andre bilder f. eks eksempel bilder vises ingenting. har vista

Endret av morgan_kane
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja sent for norbat.

Start->kjør

Lim inn fet tekst %systemroot%\system32\restore\rstrui.exe

Sett tilbake til før du kjørte combofix.

Start->kjør->msconfig "oppstart" fjern hake for trend micro scan.

Kjør comofix post loggc:\combofix

Post logg c:\combofix

Lenke til kommentar

takk og pris for at trend hadde laget et gjennopprettingspunkt:) kan fortsette med combofixlogg imorgen eller? SAS sitt gjennopprettingspunkt funket ikke. er dokker sikker på at combofix er støttet av Vista?

EDIT: combofix sin gjennoppretting funket ikke nei

Endret av morgan_kane
Lenke til kommentar

ok, kan fortsete imorgen siden eg e veldig trøtt. trenger eg egentlig å scanne med combofix? har ingen spesielle mistanker utenom at SAS fant litt spyware. men kan scanne imorra for sikkerhetsskyld.

combofix sin gjennomretting funket ikke. leste noe om dumphive failed ett eller annet. kan det ha vært årsaken til problemet med bakgrunn og gjennoppretting?

Endret av morgan_kane
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...