CFM Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) Som overskrift får jeg opp en boks en gang i blandt og under oppstart må jeg vente 5 sekunder før jeg kan trykke meg videre.. Begynner å blir svært irriterende da jeg hopper ut av spill hver gang denne meldinga kommer opp. Noen som vet åssen jeg kan få vekk disse? Uten å måtte kjøpe ny lisens.. Endret 29. mars 2008 av gilera Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) Det som har hjulpet for meg er å koble av windows update, og om det nå er noen updates jeg sier ja til, så sier jeg hvertfall nei til "windows validation tool". Men siden du allerede er terrorisert, så regner jeg med at du har sagt ja takk til å laste ned windows validation tool tingen. Endret 29. mars 2008 av Bellicus Lenke til kommentar
m99 Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Hvis du har brukt opp lisensen (tror det er 5 hardware-forandringer en kan gjøre) så er det bare å ringe Microsoft på 80056615 så ordner de deg ny kode gratis. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 30. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2008 Fant ut at det gikk an å deaktivere meldingene, men bare for 30 dager..? Obs! Windows Genuine Advantage Notifications kan deaktiveres i opptil 30 dager. Det kan hende du mottar meldinger igjen hvis dette eksemplaret av Windows ikke består ekthetsvalideringen. Men jeg vil ha det vekk permanent Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Har du en lovlig lisens: Kontakt Microsoft så fikser de det for deg. Har du ikke en lovlig lisens: Så kjøp en. Minner deg også om retningslinjene til dette forumet, slik at du ikke poster noe dumt. #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Er det Vista eller XP forresten? Lenke til kommentar
CFM Skrevet 30. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2008 Har du en lovlig lisens: Kontakt Microsoft så fikser de det for deg. Har du ikke en lovlig lisens: Så kjøp en. Minner deg også om retningslinjene til dette forumet, slik at du ikke poster noe dumt. #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Jeg bare spurte om å få vekk meldingene. Ikke produktkoder eller "piratvirksomhet" e.l. Er det Vista eller XP forresten? Det er XP Pro SP2 Lenke til kommentar
EX-adrin Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Grunnen til at du får opp den boksen er nok pga av at det eksemplare du har brukt til og installere win XP pro med sikkert er brukt på flere maskiner. Det er ikke noe spesiel måte og fikse på det. For det vil innebære at enn må gjøre noe som ikke er lov i forhold til rettningslinjene til MS. Ring MS og få ny kode og valider eksemplare ditt. Eller høre med dem om hvordan du kan fixe det Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Jeg har nå aldri opplevd dette på min OEM-lisens av home, installert den mange ganger. Lenke til kommentar
sunnhetsmannen Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 http://www.wikihow.com/Remove-Windows-Genu...e-Notifications Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 (endret) når du klikker på ikonet som ligger der hvor klokka er, kommer det opp en liste. Si hva som står der, jeg har fjernet det selv, men husker ikke helt hva jeg gikk inn på. Når man går inn på den jeg mener, åpner en internett side seg, der kan man velge at denne meldinga ikke skal/skal komme opp, men ikonet vil fortsatt være der. Endret 5. april 2008 av !Butthead! Lenke til kommentar
3488445600 Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 http://download.softpedia.ro/dl/5675a64e02...K/RemoveWGA.exe Dette fjerner WGA greia. Pcen blir startet på nytt for å fjerne den. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 13. april 2008 Forfatter Del Skrevet 13. april 2008 Takker så mye Jeg gjorde først det som !Butthead! sa og da forsvant i alle fall meldingene.. Så nå tok jeg den til AntonN2007 og nå ser det ut til at hele greia er vekk.. Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå