Gå til innhold

Hva er det beste ti 4200 kortet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Akuratt her sliter jeg, trur det er noe galt med mitt GF 4 ti 4200 kort ehhe får 9800 Poeng slik at det virker ikek som om det er helt normalt lixom!!

(Da_assassin), har samma skjermkort, nesten identisk maskin og vi testet det på rd mark 01 og han fikk over 14000 poeng og jeg 9000

jeg har 768 DDR, 2.7 GHZ, han hadde 2.53 og 512 ram??

På den derre dragetesten i høy detalj hadde jeg rundt 26 fps osv mens han hadde godt over 100 på den ekstreme elvene, hadde jeg 358 og han langt over 100, samma instllinger og driver på skermkortet wtf er galt emd mitt da? 'eneste forskjell var at jeg hadde win2k og han hadde XP pro? men? er det ikek noe som er galt med mitt kort da ?

Lenke til kommentar

3D score er ikke alt.

Det hadde strengt tatt ikke vært nødvendig å tweake kortet for å få 10.000 poeng, fordi kortet fungerer glimrende i alle spillene (BF 1942, Mafia, Unreal 2, Hitmann 2, CS) jeg har. Alt kan kjøres med høy detalj.

Søkte litt kjapt i forumet, og fant ut at en score rundt 10.000 p ikke er så aller verst for GF4200 kortene. Det finnes jo et x-antall varianter av 4200-familien med forkjellig klokkefrekvens.

Så hvis kortet fungerer til det de skal. Så slå deg til ro med det.

Lenke til kommentar

Jeg har et POV GeForce 4 Ti 4200 Xp, 128 DDRram 3,3ns

Og dette kortet ruler gata, spesielt hvis vi bare snakker om ti4200 kort.. :woot:

Jeg har overklokket kortet mitt til det samme som hw.no klarte. 320/660mhz og kortet går som en drøm..

Jeg er dessuten enig med EZAcess - 3D score er ikke alt!!!!

Så lenge spilla dine flyter, burde du være fornøyd..

Liker du battlefield 1942? Har du tenkt på en klan?

www.21pzr.tk

Hilsen

[21Pzr]Hptm.Lieberman CO Grenadier Battalion

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...