Jo Are Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Hei jeg har innmarig lyst på et ratt til min ps3, og siden jeg ser at Logitech G25 har kommet ned i en overkommelig pris i disse dager vurderer jeg dette men jeg har noen spørsmål: 1. Hvordan er det og festet rattet til et vanlig stuebord og sitte i en seng og spille, vet at Playseat er best men det ser ikke ut som om at jeg får råd til dette i nærmeste fremtid. Er det noen som har festet det til et stuebord og kan komme med en konklusjon for hvordan dette funker. Kan girspaken også festes til et stuebord? Trenger jeg noen ekstar utstyr for og feste det til et stuebord? 2. Av billspill til ps3 har jeg følgende: motorstorm, dirt, formula one, burnout paradise og need for speed pro street. Støtter disse spillene Logitech G25? Takker for svar Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Har det selv festet til databordet mitt - festeannordningen bør takle de fleste bord, samme med festene til girspaken. Eneste jeg fikk problemer med var at bordet var litt glatt - fikset det med litt dobbeltsidig tape. Bruker det på pc, så vet ikke mye om ps-støtten. Lenke til kommentar
MclarenMrcedes Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) formula one og nfs funker fett med G25, prøvd selv Endret 30. mars 2008 av MclarenMrcedes Lenke til kommentar
MrPurple Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Vurderer å kjøpe meg et selv, men jeg lurer litt på om dette er kanskje et bedre kjøp: så jeg er litt usikker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå