G2P_Ullsokk Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 De skal være min 14 og maks 17 år. Skal ha Mid skill og være engasjerte. Dette er klanen som vil være seriøse og prøver å bli bedre. Mappet vårt er Strike og vi spiller s&d. Vi har 5 medlemmer hittil, en voksende clan. Dette trenger du for å være med: - Mic - Ha en grei skill, men det ser vi på trening - Du må være engasjert - Være i mellom 14 og 17 år Dette får du: - Bra sosialt samvær - ca 2-10 matcher i uka, noen matcher og noen pcw. Og en koselig klan og være medlem av Vil du joine send en søknad med navn, skill, alder, osv. Håper vi får noen fine søknader . Mvh G2P leder Send søknad til: [email protected] Lenke til kommentar
Ferrow Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Jeg er kansje interessert. har planer om å handle meg cod 4 MW i løpet av uka, kommer an på når microplex gir meg penga de skylder meg... har cod4 mw i lan version og digger mer eller mindre alt ved det. Hva er prisen igjen? og hva er spec på spillet? -Jonas Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Link , finn Call of Duty 4 på listen. Tipper spillet koster mellom 349 til 499,- an på hvilket plattform du skal ha spillet på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå