FlowerEye Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Jeg har en venninne som nettopp har fått ny laptop, og problemet hun nå har fått, er at midt i skrivingen, hopper plutselig markøren et par hakk tilbake, og hun skriver midt i teksten. Jeg har hatt dette problemet selv, men dum som jeg er husker jeg ikke hvordan jeg fikset det. Noen som har noen råd eller tips på nattestid? Lenke til kommentar
Patience Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) Er ikke det fordi hun kommer borti touchpad'en et par ganger tilfeldigvis mens hun skriver? http://drn.digitalriver.com/product.php[id]114895[cid]110[siteID]driverguide Endret 29. mars 2008 av Patience Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Hun kommer borti touchpadden. Skru av nedtrykksfunksjonen på touchpad når man bruker tastene, det finnes en funksjon i de fleste touchpad-drivere som deaktiverer dette i et par sekunder etter siste tastetrykk . Lenke til kommentar
Patience Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) Ha! Du er treig i dag du min venn - Alastor Endret 29. mars 2008 av Patience Lenke til kommentar
FlowerEye Skrevet 29. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2008 Nei, jeg spurte henne om dette først, men hun holder seg langt bort fra den når hun skriver, visstnok. Takk for raske svar uansett Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Tro meg, den er ganske sensitv, hun kommer bordi den med den delen av fingeren som er bak høyre tommel. Lenke til kommentar
FlowerEye Skrevet 29. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2008 Okei, får be henne prøve det da Det ligger i tastaturinstillinger, right? Lenke til kommentar
robert166 Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Mulig og "disable" touchpadden og da. FN + f5( er ikkje helt sikker på hva slags F tast det er) Trur det er f5? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå