CrowaX Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Tittelen på denne tullete kortfilmen er "Colaen." Jeg tok med "mann spiser penis" fordi det er oppsiktsvekkende, pluss at det skjer jo i slutten av filmen. Alt ble filmet med en forferdelig Ericsson mobil. All lyden ble ute av sync. Jeg gadd bare å finne bilde og lyd som stemte i noen få sekunder. All filmingen tok under én time, og det samme tok klippingen. På slutten ble det mye tull med klippingen fordi jeg prøvde å få bilde til å stemme med musikk. Litt irriterende, men den var jo morsom å lage. Personer som liker Morricone vil kanskje like den litt. Jeg vet den er noe dritt, men etter å ha kun brukt under 2 timer på den så synes jeg den er helt ok. http://www.youtube.com/watch?v=JUoPsu6s-2c What do you think? Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Jeg tror jeg beskriver det ganske greit når jeg sier; WTF! :!: Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Hold denne filmen unna medisinsk personell ellers blir dere huka inn før dere klarer å si "elektrosjokkterapi" Lenke til kommentar
Badering Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Haha, artige saker det der Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Haha, måtte bare le jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå