powerslave Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 ingen spill fungerer. probleme er enkelt forklart at skjermen henger seg!! dette er svært irritabelt. har lagt inn directx 9 men har ikke skjerm drivere til grafikk kortet. er det her probleme ligger? får ikke fjerna directx. pc: pIII 800 mhz, g-force3 ti200, 640 sdram, win 2000. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Hmm, kortet ditt støtter ikke DX9 da.. Why fix what aint broken? Eller på norsk, tilpasset: Hvorfor la du inn DX9 hvis det ikke var noe galt med PCen? Ta å fjern DX9 igjen du Lenke til kommentar
mortizz Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 ga pa www.nvidia.com og last ned detonator driverne du! Lenke til kommentar
powerslave Skrevet 27. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2003 directx 9 går ikke ann og fjerne Lenke til kommentar
mortizz Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 joda! det finnes et program som heter directx uninstaller el.no hakke testa det men... Lenke til kommentar
Tim Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Funker fett å fjerne DX9! Søk litt på Google så finner du det Lenke til kommentar
PMAndersen Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Funker fett å fjerne DX9! Søk litt på Google så finner du det du kunne ikke tenkt deg å dele litt mer info. Jeg har og fått dette problemet etter at jeg la inn dx 9, kjører og gf3. Fant noe som hette DXBuster, men det var fo 8.1, og funka kanskje for 9 og, og det at det kanskje funker...liker jeg ikke M Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå