ecko Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 hva er vitsen med å sitte på en stol/benk/etc opp med kneet, lene baksiden av armen mot innsiden av låret og løfte manualer? hva hjelper det for? blir det bedre trening siden armen holdes rett og i ro? og er det viktig å sove mye etter trening? eller kan man sove ganske få timer uten at treningen blir ødelagt? Lenke til kommentar
Grand Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) søvn er like viktig som trening, samt mat og drikke. Men du trenger ikke å sove rett etter treninga. Kanskje heller legge deg litt tideligere. Endret 29. mars 2008 av Sno Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Den bicepsøvelsen du spør om kalles vel konsentrasjonscurl, en veldig strict øvelse som er hardere enn og stå, da det ikke er så lett og juske. Lenke til kommentar
ecko Skrevet 30. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2008 Den bicepsøvelsen du spør om kalles vel konsentrasjonscurl, en veldig strict øvelse som er hardere enn og stå, da det ikke er så lett og juske. når man "jukser", hvilken del trener man da? for jeg ahr nok trent feil en stund. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) når man jukser trener man samme muskelgruppe, men man tar i alt for mye med f.eks ryggen og bein, ser mange som tar så mye fart i hantelen på vei opp at det ser ut som de skal kaste ei bowling kule, det er juks i mine øyne.. Endret 30. mars 2008 av OZ-Racing Lenke til kommentar
ecko Skrevet 30. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2008 når man jukser trener man samme muskelgruppe, men man tar i alt for mye med f.eks ryggen og bein, ser mange som tar så mye fart i hantelen på vei opp at det ser ut som de skal kaste ei bowling kule, det er juks i mine øyne.. så man skal løfte sakte? Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 trenger ikke løfte direkte sakte, men folk som står og vugger frem og tilbake og tar i fart fordi de egnetlig ikke greier kilone bør senke tempoet og ta noen hakk mindre vekter.... Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Sykeste droppsettet jeg har sett! Meeeen Cheatcurl Se filmen hos Youtube Mere cheatcurl... Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) haha latterligste jeg har sett.... nederste greide jo så vidt og løfta stanga fra stativet.... og han i midten hold jo på å kolapse.. Endret 30. mars 2008 av OZ-Racing Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå