Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Hvordan skrive om meg selv ?

Anbefalte innlegg

Dette kan bli veldig dumt, men vi prøver: )

Vi har fått en oppgave der man skal skrive om seg selv. De aller fleste ville skrevet noe ala dette:

"Mitt Navn er Kjell Kjellsen, er 15 år. Henger masse med venner, selv om jeg oftest sitter på dataen. Om sommeren spiller jeg fotball, om vinteren kjører jeg ski. Favorittlaget mitt er selvfølgelig Manchester United og Nybergsund, har ingen god grunn på hvorfor, det har bare vært sånn hele livet. Musikken jeg hører på er alt fra hip hop til rock, selv om det går mest i rap. OSV."

99,8% av landets befolkning ville skrevet sånn, ramset opp masse fakta. Derfor vil jeg prøve å skrive litt mer interessant for leseren, ikke bare det vanlige kjedelige..

Noen som kan hjelpe meg litt ? : )

Endret av nikkoboss
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja. Dra noe kåseri-aktig kan jo være en ide.

"Hei. Jeg heter Kjell Kjellsen. Litt synd egentlig, for jeg syns virkelig Hans Hansen hadde vært tøft å hete. Hans Hansen liksom." dra det ut med slike rare kommentarer. Jeg hadde i alle fall suksess med det. x)

Lenke til kommentar
Tja. Dra noe kåseri-aktig kan jo være en ide.

"Hei. Jeg heter Kjell Kjellsen. Litt synd egentlig, for jeg syns virkelig Hans Hansen hadde vært tøft å hete. Hans Hansen liksom." dra det ut med slike rare kommentarer. Jeg hadde i alle fall suksess med det. x)

Takk for hjelpen, skal prøve så godt jeg kan: )

Endret av nikkoboss
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...