Jo Are Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Hei låner et gammel ps2 ratt av en kompis men sliter med og få det til og funke på ps3, jeg kunne tenke meg at det ikke ville funke på ps3 spill så jeg tenkte jeg skulle bruke det til ps2 spill (har 60 gb). Problemet er da at jeg ikke får rattet til og funke i spillet men i menyene funker det fint, har også sjekket på pc og alle tastene funker har ikke testet i noe spill men i en slik test sak i kontrollpanel. Noen som vet hvordan jeg kan få det til og funke? Vet dessverre ikke hva rattet heter da det ikke står noe på det og kompisen min er av den glemske typen. Og hvis noen skulle lure så er rattet tilkoblet ps3 via usb kabel. Takker for all hjelp. Lenke til kommentar
Captain Slow Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Koblet nylig opp mitt gamle Driving Force ratt, fra Logitech til PS2, på PS3. Det funka som bare det. Så enten er rattet mongo, eller så funker det ikke til PS3. Hadde vært greit å vite hvordan ratt det er. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 30. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2008 Koblet nylig opp mitt gamle Driving Force ratt, fra Logitech til PS2, på PS3. Det funka som bare det. Så enten er rattet mongo, eller så funker det ikke til PS3. Hadde vært greit å vite hvordan ratt det er. Sikkert rattet som er mongo, står ingenting om hvilken produsent som har laget det heller. Sikkert en kinesisk piratkopi av et eller annet Logitech ratt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå