Budull Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Hei, leita rundt på forumet, men fant ikke det jeg lette etter. Oppskrift på hvordan laste ned ringetoner osv. når jeg har disse på en home.no konto. ?? til en motorola t720 Wap funker, men jeg får det ikke til når jeg skriver f.eks...: gå til url: http://home.no/olanormann/sangen.mid da funker det ikke, men djuice virker helt fint. Kan noen gi meg noen tips? Mvh Audun Lenke til kommentar
psultan- Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Sikker på at det er riktig url? Klikker man på linken får man beskjed om at siden ikke eksisterer. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Han brukte vel et eksempel da? Lenke til kommentar
Budull Skrevet 27. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2003 adressa jeg bruker er riktig... får 502: feil gateway :oops: Lenke til kommentar
psultan- Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Da er det muligens feil i WAP/GPRS-oppsettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå