Jakke Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Jeg har en PC meg disse speccsa: Intel Pentium D 2.66GHz (kan klokkes til 4 om ønskelig) 2 GB 5400 DDR2 RAM ATI Radeon X800GT (who cares) 250GB HDD PCen holder nok, men linje, hvor mye burde jeg ha for å spille pcwer på nettet med helst norske folk? Jeg har 10/10mbit lyse atm Lenke til kommentar
Jolo Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 PC og linje er mer en god nokk. Tror man regner 2mbit opp/ned for 16slots. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 31. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2008 PC og linje er mer en god nokk. Tror man regner 2mbit opp/ned for 16slots. Da kan jo jeg ha 80-slots server da Neida, men tror du det holder for en CSS og en 1.6-server i tillegg til en Ventrilo-server, CS-serverne med 13-slots hver og VT med 7? Lenke til kommentar
EX-adrin Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 jeg vil anbefale deg og ikke kjøre css og 1.6 samtidigt selv om at det går. Men det er ikke ideelt. Men kjøre 1.6 og vt for seg selv så er det mer godt det Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 31. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2008 tenkte mest på css og vt i så fall. men kan skaffe en pc til til en server til om så, bare linja holder, men... Skal bare bruke en av de om gangen, da klanen spiller bare ett spill om gangen lizzm Lenke til kommentar
EX-adrin Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Maskinen er mer enn god nokk for det. Men sett opp standalone server da og ikke via steam. Du taper da endel ytelse Lenke til kommentar
Jolo Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Vil anbefale deg å lese på http://www.srcds.com/ om hvordan du instalerer serveren. Du bør også legg inn zblock addonet som du finner her: http://zblock.cs-resourced.net/ Endret 1. april 2008 av Smalltimer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå