Mynotir Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Ikke minst med tanke på at et 50GB ISO vil ta ganske lang tid å laste ned. 1.5m/bit = ca 190 kb/s, 50GB = 50.000.000 kb 50mill kb/190 = godt og vel 3 døgn ++ sett at det går for full guffe hele veien, hvilket aldri kommer til å skje. Det går på noen PS1-titler, men aldri for PS2...(time lapsed 18 days 1.2%, 200b/s, 319 days left, cancel) Dessuten, som sagt, det vil ikke lønne seg. Går omtrent 10 spill per BD-brenner...og platene er rimelig dyre, er vel et spill for to spindler á 5 plater, rett meg om jeg tar feil...og blir du tatt er det vel fort hele spillbiblioteket til PS3 ganger ti det går for... Og MS sa vel det samme om at 360 ikke kunne hackes, tre måneder senere var det noen karer som plukket ut én enkelt brikke...som MS løste med en klatt lim :!: EDIT: Leif Hvis jeg noen gang laster ned spill laster jeg ned fra steder med konstant 600 kb/s, som betyr at jeg makser ut linja. Kunne sikkert vært mer om jeg hadde hatt bedre linje. Hvis du bruker torrent kan det godt hende du ikke får slike hastigheter men om man betaler noen kroner i måneden er det fullt mulig. Det betyr at jeg bruker cirka 3 netter på det, eller bare et døgn. Jeg antar at prisene på BD kommer til å rase kraftig i tida framover. Og da et spill = 10 plater er det vel åpenbart at du kan spare store summer på å laste ned pirat når først utstyret er på plass? Sjansen for å bli tatt tror jeg også er veldig liten, i alle fall om du tar visse forholdsregler. Personlig ville jeg aldri orket å gjøre noe sånt. Jeg spiller ikke så mange spill at det er noen stor utgift for meg å betale for spillene og de spillene jeg spiller vil jeg gjerne støtte. Men kan vel tenkes at mange, også her i forumet, spiller så mange spill at de ville spart mye på å cracke det. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Til noen over her; Hva har man private trackers til? Vet det er mange som ikke har tilgang til dem, men uansett. Der har du konstant 100/1000 seeders på alle filer. Og btw, har aldri sett en ps3 iso på noen av de torrent sidene jeg besøker. Tror nok problemet er at du er på dårlige private trackers Fordelen med private trackers er jo at det er motsatt av det du påstår, er jo så og si alltid 10 ganger så mangen seeders som leechers --> ergo alltid konstant 10mbit når jeg vil laste. For å illustrere: Søkte på There Will be blood DVD-R som er en relativt ny DVD-R utgivelse.. Seeders/Leechers Mininova: 60/333 Piratebay: 190/855 Privat tracker #1: 541/74 Privat tracker #2: 284/44 Offentlige trackers er bås i forhold til de beste private, ps det ligger rikelig med ps3 spill på private trackers, men har jo ingenting for seg å laste dem uansett Endret 1. april 2008 av Fenixen Lenke til kommentar
Menace2Society Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Skitne griser, Blu-ray filmer kjøpes ! Er det folk her som laster ned 1080p på 30+ gb a ? Som takler å streame det med pcen ? Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) sony skulle gjort det sånn at vært 10ende spill fikk man laste ned gratis, eller laget bedre fordeler ved å kjøpe spillet. eventuelt ha så serial oppleg som på pc og hatt coop mulighet ihvert spill(ihvertfall krigsspill). Endret 5. mai 2008 av morgan_kane Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 sony skulle gjort det sånn at vært 10ende spill fikk man laste ned gratis, eller laget bedre fordeler ved å kjøpe spillet. eventuelt ha så serial oppleg som på pc og hatt coop mulighet ihvert spill(ihvertfall krigsspill). 1. bump konkurranse for tiden? 2. hva har forslagene dine med sony å gjøre ? det er ikke sony som utvikler spillene.. Er ikke de som bestemmer om et spill skal ha noe coop mulighet! 3. Hva mener du md serial opplegg? hva er fordelen der? Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 en serial per spill og man må registrere seg online. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) hvorfor skulle det være nødvendig på ps3, er jo ikke mulig å cracke ps3 for spilling av ps3 spill uansett.. har jo ingen verdens ting å si at det er mulig å brenne platene ps: når det er sagt så er jo online registrering noe spillutviklerne til pc selvfølgelig må fokusere mer på, men som vi ser gang på gang så holder det rett og slett ikke.. Alle spillene som er gitt ut på steam har jo blitt cracket, og fungerer fint uten internett.. Endret 5. mai 2008 av Fenixen Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 hvis det e pacsteam du meine så har eg hørt at det ikke funke lenger. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Det var vel ingen som forventet at formatet skulle holde grunn i 10 år? :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå