trydis Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Men finn et PS2-iso som laster ned med 1MB/s... Usenet Lenke til kommentar
sagosen Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Og der er vi igjen. Betale penger for warez. Går så inderlig mot sunn fornuft.. Lenke til kommentar
trydis Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Og der er vi igjen. Betale penger for warez. Går så inderlig mot sunn fornuft.. Sett på en annen måte er det en billig investering å betale rett over 2 kroner dagen for å kunne sjekke om spill er artige før man slenger 300-600 kroner på disken. Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Wow! Hadde aldri trodd det var så mange som meg her! For godt og vel et år siden holdt også jeg på slik, lastet ned spill i hytt og pine, prøvde det i 1 time (kanskje mindre) og la det på harddisk. Det gjorde hele spillopplevelsen kjedelig. Men nå, som jeg har PS3, så slipper jeg å "skjule" spill (de liker ikke piratkopiering) for foreldrene mine, og jeg har aldri hatt det så gøy med spill før som nå. Bare tanken får meg til å ha lyst til å sette meg ved PS3'en og burne rundt i Paradise City med den kuleste bilen Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Til playstation kjøper jeg jo alt, og av samme grunn som mange andre her kommer jeg nok ikke til å brenne om sjansen byr seg. Er bedre enn å ha få spill og spille gjennom alle, enn å ha 30 spill en aldri kommer gjennom.. Men aldri om jeg går til butikken og kjøper et Singleplayer pc spill til 500kroner når det tar 30minutter og laste det ned uten kopibeskyttelse av noe slag.. Må være et særeget bra spill i hvertfall. Online-spill kjøper jeg lett.. Lenke til kommentar
shaker Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Men aldri om jeg går til butikken og kjøper et Singleplayer pc spill til 500kroner når det tar 30minutter og laste det ned uten kopibeskyttelse av noe slag.. Må være et særeget bra spill i hvertfall. Online-spill kjøper jeg lett.. Og på grunn av folk som deg vil Funcom og flere andre selskaper aldri lage et offline spill igjen. Endret 31. mars 2008 av shaker Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Mye skremmende uansvarlige holdninger ute og går her. En ting er å ha disse holdningene, men en annen ting er å vise andre at en har de. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 hehe jeg vet shaker, er "sånne som meg" som har ført til at singleplayer pc spill=konsollspill noe jeg jo synest er dumt, får ikke de særegne pc spillene innen feks rpg lenger, alt skal være tilpasset porting til konsoll i disse dager.. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Det vil kreve sin mann i gata for å få banket inn i hodet på neste generasjon at alt ikke er gratis. Selv om det er kopier Mainstream holdningen der alle tenker likt : Det gjør ikke noe og kopiere for firmaet tjener penger uansett. Alltid noen som kjøper? Lenke til kommentar
napaIm Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 "Da dette systemet ble offentliggjort i fjor, ble det spådd at ingen ville kunne hacke den innen ti år" For et retarda utsagn! Alle vet jo at absoulut alle nye formater og anti-piracy programmer blir cracket nesten med en gang de kommer ut! Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 "Da dette systemet ble offentliggjort i fjor, ble det spådd at ingen ville kunne hacke den innen ti år"For et retarda utsagn! Alle vet jo at absoulut alle nye formater og anti-piracy programmer blir cracket nesten med en gang de kommer ut! Så da skal man la være å prøve? Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Alle kommer til og vandre rundt med en betalingschip som er totalt umulig og hacke. Kommer ikke inn døra på Rema 1000 engang om du ikke har orginal chip Begynner og ule høyt og lenge før gestapovakter kommer og kaster deg i fengsel. Alt som kan kjøpes og leies for penger idag blir tatt hånd om av 1 chip i framtiden. Alle nyfødte må få denne operert inn Alle filmer har egen id som bare du får utdelt ved kjøp, blir denne kopiert så kommer gestapovaktene anno år 2030 ( isbilen kjører forøvrig forbi her nå duruntundun duruntundun dururururururuuuu ru) Endret 31. mars 2008 av =Iko= Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Det vil kreve sin mann i gata for å få banket inn i hodet på neste generasjon at alt ikke er gratis. Selv om det er kopier du har nok en pirat mp3 og kanskje en liten xvid liggende å slenge en plass du også tenker jeg Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Har skammens skap , piratens skattekiste eller hva du vil kalle det jeg også ja Men liker følelsen av og kjøpe filmer,musikk,spill . Kan aldri få den følelsen ved og kopiere alt Lenke til kommentar
napaIm Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 "Da dette systemet ble offentliggjort i fjor, ble det spådd at ingen ville kunne hacke den innen ti år"For et retarda utsagn! Alle vet jo at absoulut alle nye formater og anti-piracy programmer blir cracket nesten med en gang de kommer ut! Så da skal man la være å prøve? La vær å prøve hva da? Jeg sier bare at det er retarda å påstå at anti-piracy programvare er umulig å cracke Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Det finnes flere sider med torrenter av ps3 iso`r, og massevis av ps2 iso`r, som jeg får maks fart på stort sett hele tiden, så når et nytt ps2 spill kommer, så har jeg det i løpet av noen få timer... Og til dere som sier at det ikke finnes mulighet til å spille backup av ps3 spill, har dere testet den metoden som er tilgjengelig?? Nei, tenkte nesten det, da må dere jo ha BDbrenner og plater, og det er jo for dyrt for dere BDbrenner og plater kommer til å synke raskt i pris, akkurat som dvdbrenner og plater gjorde, da de kom... Så det er like lett å kopiere Blu-ray, som en vanlig dvd, det bare koster litt mere Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Det finnes flere sider med torrenter av ps3 iso`r, og massevis av ps2 iso`r, som jeg får maks fart på stort sett hele tiden, så når et nytt ps2 spill kommer, så har jeg det i løpet av noen få timer... Og til dere som sier at det ikke finnes mulighet til å spille backup av ps3 spill, har dere testet den metoden som er tilgjengelig?? Nei, tenkte nesten det, da må dere jo ha BDbrenner og plater, og det er jo for dyrt for dere BDbrenner og plater kommer til å synke raskt i pris, akkurat som dvdbrenner og plater gjorde, da de kom... Så det er like lett å kopiere Blu-ray, som en vanlig dvd, det bare koster litt mere Hvilke metode er det du sikter til? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Og til dere som sier at det ikke finnes mulighet til å spille backup av ps3 spill, har dere testet den metoden som er tilgjengelig?? Nei, tenkte nesten det, da må dere jo ha BDbrenner og plater, og det er jo for dyrt for dere Koster vel rundt 2000kr for en blu-ray brenner så det er nå ikke prisen det skal stå på. send meg en link til en metode du mener fungerer til å spille av ps3 spill uten problemer. Den metoden som ligger på de fleste torrentsider er bullshit og fungerer ikke til ps3 spill. Men jeg kan jo ikke få med meg alt, så om du har en link så send den da vel Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 "Da dette systemet ble offentliggjort i fjor, ble det spådd at ingen ville kunne hacke den innen ti år"For et retarda utsagn! Alle vet jo at absoulut alle nye formater og anti-piracy programmer blir cracket nesten med en gang de kommer ut! Så da skal man la være å prøve? La vær å prøve hva da? Jeg sier bare at det er retarda å påstå at anti-piracy programvare er umulig å cracke Vis jeg forstod Jorchi rett, tror jeg han mente at; Selv om noen sier at det er umulig, vil ikke det si at man må slutte å prøve! Tror man da skal "Bevise" at det er mulig. Nå skal ikke jeg si noe positivt om Piratkopiering her, men må være enig å si at det er ganske dumt å si at noe ikke kan bli cracket innen ti år, for det er nok ingenting som er helt 100% Hacke sikkert i dag Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Til noen over her; Hva har man private trackers til? Vet det er mange som ikke har tilgang til dem, men uansett. Der har du konstant 100/1000 seeders på alle filer. Og btw, har aldri sett en ps3 iso på noen av de torrent sidene jeg besøker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå