Gå til innhold

Erfaringer med Canon DVD camcorder DC100? [Løst]

Anbefalte innlegg

Jeg har fått et brukt sådan videokamera som spiller direkte inn på miniDVD,og har ikke annet utstyr enn selve kameraet.

Jeg har ferdiginnspilt en miniDVD type Traxdata DVD-RW 2X.

Jeg har prøvd å sette den inn i to forskjellige laptoper uten at den blir lest. Beskjeden "Disken er tom" møter meg.

Den skal være initialized riktig.

Jeg har også skjønt at jeg må finalize plata før den kan leses av en avspiller, men dette valget går ikke an å velge i menyen. Alt som kan velges er i grå skrift og kan velges, men finalize og unfinalize står i svart skrift og det skjer ingenting når jeg velger finalize.

Hva gjør jeg?

Hvorfor klarer jeg ikke å velge finalize?

Finnes det andre måter å finalize platen på?

Endret av tradhtare
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har fått et brukt sådan videokamera som spiller direkte inn på miniDVD,og har ikke annet utstyr enn selve kameraet.

Jeg har ferdiginnspilt en miniDVD type Traxdata DVD-RW 2X.

Jeg har prøvd å sette den inn i to forskjellige laptoper uten at den blir lest. Beskjeden "Disken er tom" møter meg.

Den skal være initialized riktig.

Jeg har også skjønt at jeg må finalize plata før den kan leses av en avspiller, men dette valget går ikke an å velge i menyen. Alt som kan velges er i grå skrift og kan velges, men finalize og unfinalize står i svart skrift og det skjer ingenting når jeg velger finalize.

Hva gjør jeg?

Hvorfor klarer jeg ikke å velge finalize?

Finnes det andre måter å finalize platen på?

Du må kople videokameraet til laderen. Da vil valget "finalize" i menyen bli grå og du kan finalize dvdplata

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...