Gå til innhold

Store irriterende signaturer!!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvorfor ha plagsom tekst i signaturen i det hele tatt?

 

hva med å ha en signatur som inneholder hardware-specs, men at det _ikke_ går an å auto-enable signaturen, dvs at man må krysse av på hver post man vil ha med signatur.

 

tror man da vil slippe dette problemet med urelevante signaturer, som de aller fleste er.

 

eneste unntakene: greit med hw-signatur i tråder med hw-relatert spørsmål om hjelp, og greit med undertegnedes navn(passer i alle tråder). e-postadresser er til en viss grad unødvendig siden man har en PM-funksjon i forumet.

 

alle andre signaturer som inneholder vitser eller morsomme sitater er waste. signatur bør som default være _av_, men greit å kunne sette på når man har spesiell grunn for det (slippe å skrive navn eller liste hw-specs).

 

generelt: signatur er en uting på forum, bare idiotisk kulhets-faktor. den brukes sjelden til det den er ment til. (merk ingen signatur under)

Lenke til kommentar
nei, men Cappo sin er

Nei. Jeg syns farge jeg bruker er mindre skrikende enn den svarte teksten. Lettere å overse fordi den går mer i ett med den hvite bakgrunnen. :p

 

Bryr meg fint lite hva du syns. 8)

 

'Bruk signatur' knappen er ikke "automatisk" huket av. Det er derimot 'Varsle svar på dette Temaet.' Heldigvis husker jeg alltid å huke av den og huke på signatur. :D

 

Kulhets faktor? Herregud. Maskina mi er bare blåbær i forhold til andre sine, så jeg føler ikke for å skryte. Har heller ikke med det som jeg kan skryte av i signaturen min.

 

Får ikke håpe at signaturen blender så du ikke får lest posten min. Den er jo tross alt fryktelig stor og bruker fryktelig stor skrift! :evil:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...